"mellomperioden"..

smurfemamma91

Flørter med forumet
Alle symptomer, i alle fall nesten alle, har forsvunnet, og skjønner jeg er kommet inn i den "mellomperioden" mellom symptomer og mage.. Mange tanker svirrer rundt dette, om det i det hele tatt er no liv inni der.. Men så i dag, da måtte jeg kaste opp.. Magesyre"/ Selv om det var grusomt, og halsen verka etterpå, måtte jeg bare smile, for da veit jeg at det er sånn som det skal! :) Venter enda på brev fra sykehuset for ordinær UL, synes dem bruker lang tid. Men det er mulig det bare er jeg som er utålmodig! Hihi! :)
 
har du ikke fått innkalling ennå?? jeg skal på UL neste uke, fikk innkalling for mange uker siden! har du ringt ned og etterlyst timen din?
 
Var hos legen for to uker siden, så synes jo jeg skulle fått den.. Ei venninne av meg fikk den 1 1/2 uke etterpå.. Men tenkte jeg skulle se ut uka, og har jeg ikke fått no i posten innen fredag, så blir jeg å ringe til legekontoret å høre..

Åh, så heldig du er :D
 
Var å sjekka postkassa i dag mårrest, og da var det kun reklame, men så har vi visst fått mere post seinere i dag, og der.. Der lå konvolutten vi har venta på, i alle fall jeg, innkalling til UL! Så 27.9, da blir det ultralyd på oss! :D
 
Back
Topp