Mellomnavn som passer til Olai?

Olai Martinus
Olai André
Olai Andreas
Olai Emilian
Olai Emil

Ellers så synes jeg at Erik Olai og Even Olai er veldig fint :)
 
Gode forslag over. Hvis det skal brukes i hverdagen begge navnene, synes jeg det er finest om det andre navnet kommer før Olai
 
Gode forslag over. Hvis det skal brukes i hverdagen begge navnene, synes jeg det er finest om det andre navnet kommer før Olai

Helt enig, Olai passer best som et mellomnavn, og egentlig hadde vi bestemt for David Olai, men nå er David «tatt» så da må vi finne på noe annet :p
Og det er veldig vanskelig!
Men de andre barna våre har to navn, så da må han her få det også.
Og det eneste navnet jeg da liker er Olai :p

Vil jo helst ha David Olai som betyr den elskede etterkommer, noe jeg syns er ekstra fint <3
 
Olai Martinus
Olai André
Olai Andreas
Olai Emilian
Olai Emil

Ellers så synes jeg at Erik Olai og Even Olai er veldig fint :)

Fine navn :) men kan ikke bruke Andreas da det er noen andre i familien sitt familienavn, og ene sønnen vår heter faktisk Even Martinus eller oldefaren sin :)
Men absolutt gode forslag :p
 
Helt enig, Olai passer best som et mellomnavn, og egentlig hadde vi bestemt for David Olai, men nå er David «tatt» så da må vi finne på noe annet :p
Og det er veldig vanskelig!
Men de andre barna våre har to navn, så da må
han her få det også.

Vil jo helst ha David Olai som betyr den elskede etterkommer, noe jeg syns er ekstra fint <3


Jeg jeg så du skrev det i en annen tråd. Jeg rekker at fordi det er dobbeltnavn kan du jo ta David likevel da :)

Men andre forslag
Emil
Ivan
Iver
Anders
Oskar
Aksel
Egon
Eivind (betyr lykke/seierherre så det kn jo få litt samme betydning som David Olai) sammme betydning på Even.

Og det eneste navnet jeg da liker er Olai :p
 
Helt enig, Olai passer best som et mellomnavn, og egentlig hadde vi bestemt for David Olai, men nå er David «tatt» så da må vi finne på noe annet :p
Og det er veldig vanskelig!
Men de andre barna våre har to navn, så da må han her få det også.
Og det eneste navnet jeg da liker er Olai :p

Vil jo helst ha David Olai som betyr den elskede etterkommer, noe jeg syns er ekstra fint <3
Samme med David. Folk har ikke «dibs» på navn, og man tåler at flere heter det samme. Liker du det, så bruk det. Sjangsen for at han ender i samme klasse med en som heter det samme er jo der. Du kommer ikke unna at to som heter det samme befinner seg i samme omgangskrets. Men klart, er det ditt eget barn som alt heter David, så er det jo greit å velge et annet. Men alt er lov. Onkelen min kalte opp sønnen etter seg selv, så de er junior og senior nå. Så der er de jo to med samme fornavn og etternavn (og ingen mellomnavn).
 
Navid Olai? :shy: Eventuelt Naviid. Olai Naviid

Andre navn:
Olai Johan
Olai Amias
Olai Albertus
Olai Aurelius
Olai Bertinius/Bertinus
Olai Camillo
Olai Casander
Olai Hermanus
Olai Helmik
Olai Martino
Olai Mekal
Olai Mikele

Lettere å finne navn når Olai er mellomnavn ja :smug:
 
Martin Olai
Hans Olai
Tor Olai
Patrik Olai
Robin Olai
Morten Olai
Jonas Olai
Karl Olai
Olai Kristoff
 
Helt enig, Olai passer best som et mellomnavn, og egentlig hadde vi bestemt for David Olai, men nå er David «tatt» så da må vi finne på noe annet :p
Og det er veldig vanskelig!
Men de andre barna våre har to navn, så da må han her få det også.
Og det eneste navnet jeg da liker er Olai :p

Vil jo helst ha David Olai som betyr den elskede etterkommer, noe jeg syns er ekstra fint <3

Hva med Daniel Olai? veldig liknende David om du ikke vil bruke samme navn

Eller synes jeg Emil Olai er kjempevakkert <3
 
Samme med David. Folk har ikke «dibs» på navn, og man tåler at flere heter det samme. Liker du det, så bruk det. Sjangsen for at han ender i samme klasse med en som heter det samme er jo der. Du kommer ikke unna at to som heter det samme befinner seg i samme omgangskrets. Men klart, er det ditt eget barn som alt heter David, så er det jo greit å velge et annet. Men alt er lov. Onkelen min kalte opp sønnen etter seg selv, så de er junior og senior nå. Så der er de jo to med samme fornavn og etternavn (og ingen mellomnavn).

Helt enig, bruk David om du vil!

om vi får en gutt vil han få samme navn som sitt søskenbarn, men vi vil ha ett mellomnavn i tillegg som søskenbarn ikke har, og ulike etternavn
 
Back
Topp