Mellomkjøtt olje

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Var 34 uker i går og da kan man begynne med mellomkjøtt olje. Sist mener jeg det sto at man skal skulle smøre morgen og kveld. Denne gang står det 3-4 gange i uka, jeg klæsjer på morgen og kveld. Tar ingen sjangser!

Revnet ikke sist.

ImageUploadedByBV Forum1464024061.181025.jpg
 
Ja, gjør det! :) Masser den godt inn.
 
Jeg smurte meg ikke sist, og revnet ikke heller. Men tenker å smøre litt bare for å gjøre det denne gangen, og håpe på at det går like bra som forrige gang. Kanskje jeg skulle begynt nå da..
 
Jeg har smurt med begge og revnet med begge:-/
Denne gangen fikk jeg anbefalt mandelolje fra gynekologen jeg går til. Smører for harde livet!!
Den fikk jeg kjøpt på vanlig apotek:)
 
Denne er også mandelolje, de har den i helsekosten/på nette.
 
Jeg har brukt jordnøttolje begge de forrige gangene. Ikke en skramme sist og måtte bare sy ett par pyntesting etter tangfødsel første gang. Det trenger selvsagt ikke ha noen sammenheng, men jeg tar ingen sjanser :)
 
Brukte peanøttolje sist, ikke hele tiden men når jeg kom på det. Gikk veldig fint med fødselen så jeg tør jo heller ikke ta noen sjanser:p skal kjøpe snart.
 
Det hadde jeg helt glemt!! Det skal jeg også få kjøpt meg :) Sist brukte jeg bare bringebærkasplene, men husker ikke hvorfor :joyful: Var ikke det og for å mykne noe? Vet ikke om det var det eller det jordmor gjorde eller begge tingene at jeg ikke revnet sist. Bare ett pyntesting. Håper på det samme nå, men kjenner jeg gruer meg til den delen o_O
 
Kan man bruke kokosnøttolje? Og lar dere oljen være på etter massasje for å trekke inn eller vasker dere den av etterpå? Tror jeg skal prøve meg på dette (hvis jeg NÅR! :p )
 
Kan man bruke kokosnøttolje? Og lar dere oljen være på etter massasje for å trekke inn eller vasker dere den av etterpå? Tror jeg skal prøve meg på dette (hvis jeg NÅR! [emoji14] )
Det fungerer også :) Jeg fikk mannen min til å hjelpe meg ;)
 
Kokosolje kan brukes til alt! :D
 
Tror også kokosolje er good:p skal kjøpe inn peanøttolje.
 
Back
Topp