Noen andre som har fått det etter fødsel? Mitt ble oppdaget hos kiropraktor og han mener det kan trenes bort. Noen med erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre som har fått det etter fødsel? Mitt ble oppdaget hos kiropraktor og han mener det kan trenes bort. Noen med erfaring?
Har du noen symptomer siden du må ta medisiner? Mitt ble oppdaget ved en tilfeldighet, men jeg er mye kvalm og øm i magen [emoji53] Har bestilt meg legetime nåJeg har mellomgulvsbrokk, legen har snakket om at det kan komme etter 2 tette graviditeter jeg hadde! Jeg har trent masse og det har ikke hjulpet meg noe særlig! Legen sier at det som hjelper er medisiner som jeg må ta hver dag og ikke spise meg stapp mett[emoji20] Har hatt det i mange år nå (ca. 7-8 år) og må belage meg på å ha det resten av livet[emoji20] - Hvis jeg ikke blir så dårlig at det må opereres da, men det er jo litt risikabelt når det er så nære lungene etc, så det skal veldig mye til for at de gjør det!
Hvorfor må du operere om du ikke er plaget? Hvordan fant du ut at du hadde det?Jeg har fått det og her er det ikke mye trening kan gjøre. Må opereres, men jeg er ikke plaget.
Har du noen symptomer siden du må ta medisiner? Mitt ble oppdaget ved en tilfeldighet, men jeg er mye kvalm og øm i magen [emoji53] Har bestilt meg legetime nå![]()
Tusen takk for utfyllende svarJa, jeg får kraftig halsbrann medfølgende oppkast om jeg ikke tar medisiner. Var på den måten de fant det ut, var på CT og gastroskopi, og da fant de brokket! Jeg har spurt om operasjon men det vil de ikke gjøre før ingen medisiner virker. For da vil magesekken gå opp hullet til lungene og hjertet. Men siden det ligger så nær vil de ikke operere før det er nødvendig!
Ja høres ut som det samme som meg, men jeg ventet dessverre litt for lenge før jeg dro til legen! Jo tidligere jo bedre! Medisinene holder det i sjakk! Masse lykke til[emoji5]
Hvorfor må du operere om du ikke er plaget? Hvordan fant du ut at du hadde det?
Ah så braVar nok dårlig formulert av meg. Hvis jeg vil fikse på det må jeg opereres. Jeg er ikke plaget, så det er ikke aktuelt. Fant det ut da jeg tok MR av bekkenet. Det ble oppdaget på bildene, men jeg visste ikke noe om det før det.