Mellomblødninger

alille

Glad i forumet
Noen andre som er plaget med dette? Hvordan har dette blitt håndtert under forsøk, og har det fungert? Har blødningene uteblitt ved eventuell graviditet?

Jeg blør friskt blod en hel uke før mensen kommer i gang (trodde først det var to uker lang mens). Setter ofte i gang bare 4 dager etter EL. Hadde et mislykket fryseforsøk i naturlig syklus nå i juni, begynte å blø en uke etter innsett. Neste blir i august. De fant ingenting ved hysteroskopi, så problemet er nok hormonelt. Men jeg ser ikke så lyst på neste fryseforsøk heller, siden vi ikke får håndtert blødningene. Hører gjerne erfaringer!

Gikk du på progesteron ved fryseforsøket?

Ja men bare 1/3dels dose. Skal ikke øke dosen ved neste forsøk, fordi ved naturlig syklus skal det ikke være nødvendig.

Jeg ville krevd å få øke dosen pga. blødningene. Jeg trenger progesteron for å få blødning til riktig tid (ikke alltid etter EL-stimulering, men vanligvis da). Så jeg har fått det hele veien. Det er ikke noen farer med mye progesteron, så det burde de kunne gi deg.

Jeg ville krevd å få øke dosen pga. blødningene. Jeg trenger progesteron for å få blødning til riktig tid (ikke alltid etter EL-stimulering, men vanligvis da). Så jeg har fått det hele veien. Det er ikke noen farer med mye progesteron, så det burde de kunne gi deg.

Jeg spurte om dette var aktuelt, men legen mente det fantes bedre metoder,uten å spesifisere det noe mer. Derfor jeg er nysgjerrig på hva andre har opplevd. Syns det er så rart at jeg ikke fikk full dose lutinus første gang. Også belastende å forholde seg til flere ulike leger, jeg tror rett og slett infoen om blødningene mine "forsvant" i krysskommunikasjonen sist.

Jeg spurte om dette var aktuelt, men legen mente det fantes bedre metoder,uten å spesifisere det noe mer. Derfor jeg er nysgjerrig på hva andre har opplevd. Syns det er så rart at jeg ikke fikk full dose lutinus første gang. Også belastende å forholde seg til flere ulike leger, jeg tror rett og slett infoen om blødningene mine "forsvant" i krysskommunikasjonen sist.

Det er mulig det finnes flere metoder også, men progesteron er hvert fall enkelt og ufarlig å prøve ute. :) Jeg ville hatt full dose av det.

Back
Topp