mellomblødninger

Growgirl

Glad i forumet
Hei sann.
Jeg hadde min siste og syvende ISCI i høst og siden da har jeg hatt litt slimete blodig utflod.
Mest rundt egglsning. ER det noen fler som har hatt dette?
Har nå sendt en forespørsel til gynekolog for å sjekke for er litt redd for at det er noe farlig.
Skal jo ikke være sånn. Kommer litt par dager etter sex ofte etter at jeg har trent.

Noen som har erfaringer

Heisann.
Mellomblødninger er noe dritt. Jeg hadde det etter alle forsøk, tror jeg. Gikk mange måneder før syklusen kom tilbake til sitt gamle.
Men husker ikke riktig hvor lenge, har også hatt små blødninger ved jevne mellomrom.
Har alltid ordnet seg selv.
Men la meg spørre, har du veldig menssmerter?
Har dere avsluttet prøvingen?
Hvor lenge er det siden sist forsøk?

Jeg har nemlig hatt hysteroskopi nå, og har for første gang på mange år vært smertefri når tr kom, før har jeg spist smertestillende i tre dager før det har gitt seg.
Hos meg fjernet de polypper. Noe som kan gi smerter, blødninger og hindre graviditet osv.

Klem kakkadue:)

jeg ble gravid på vår 6 forsøk, men mistet inne 8. Så når vi ikke klarte det på siste forsøket (nr7) sa vi stopp.
Jeg har ikke så mye mensen smerter, men mer under eggløsning. Da murrer IOC kjenner det godt i korsryggen. Denne mnd har jeg hatt mye før og etter eggløsning. Blør litt etter sex og når jeg trenert. SkikkeliG kjipt.
Siste forsøket var I september. Føler det er kanskje litt lenge med slikt og at kroppen min burde ha blitt i orden.

Ja, det er kanskje litt lenge ja, kanskje en tur til gu hadde vært lurt?
Er jo noe dritt når de varer så lenge.

Gynekologen min på semestad sa vi kunne avvente. Men kunne komme innomnår jeg var i Oslo. Så da venter jeg par uker :-)

Back
Topp