Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, takk for svarKan ikke svare deg på hvor lenge det holdt på, men her har lillemann det fortsatt! Han var 5 uker om mandagen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Mulig.. Det kan ho være all sjokoladen og isen.. Har kutta all "drit" nå idag og fremover for å se om det kan hjelpe mot både dette, og avføring..Kanskje h*n reagerte på noe du har spist?
Uff!! Jeg får se om dette hjelper litt ja. Håper ikke jeg må kutte alt av melkeprodukter?:-/Jeg hadde den tidligere tråden. Det så helt jævlig ut, og barnelege anbefalte meg å prøve å kutte ut alt av melkeprodukter i et par uker og se om det bedra seg i ansikt og mage (masse mageknip, ikke nok promp kom ut). Og det hjalp veldig. Det kunne og være tilfeldig, så jeg prøvde en dag å spise iskrem og drikke kaffe mokka (melkepulver), og da var utslett og mageknip tilbake neste dag!! Så snuppa har sannsynligvis melkeallergi...
Det kan være kun sjokoladen og isen babyen din reagerer på damye lettere å kutte ut
Masse god bedring iallfall!
Kan jo legge til at kun ansiktet hennes er "rammet". Burde jeg oppsøke lege?Uff!! Jeg får se om dette hjelper litt ja. Håper ikke jeg må kutte alt av melkeprodukter?:-/
Kan jo legge til at kun ansiktet hennes er "rammet". Burde jeg oppsøke lege?
Ok.. Håper dette gir seg snart. Om ikke det avtar, sjekker vi hos lege.. Skal kutte alt usunt og kaffe med melk.. Kanskje det hjelperUff ja, skjønner jeg godt
Nei, vi vet ikke helt hvorfor legen tenkte allergi... dette var under 6-ukers kontrollen, og hu hadde da hatt utslett siden fødselen omtrent.
Det virket ikke som hu klødde, eller det var noe spesielt plagsomt utslett for hennes del. Hu grein en del, men det kan være den låste nakken og magesmertene.
Oppdaterer denne istedenfor å opprette ny! Utslettet til lillemor har eskalert nå i helgen. Salven vi har fått har ikke noen effekt. Så igår dro vi til legevakten. Der var det tilfeldigvis en barnelege på vakt!! Snuppa har altså melkealergi, og jeg må kutte alle melkeprodukter. Litt kjipt, men jeg syntes det er verdt det, for å kunne amme!
Ja, nå blir det streng diett!! Hvor lang tid tok det før utslett og magevondt forsvant?Huff, det var faktisk det hos din og ja. Jeg blir skikkelig dårlig i magen av å holde meg unna melk, så her prøver jeg ut mageregulerende melkefrie produkter for tiden...
Men det er godt å se snuppa er fri for utslett og mageknip![]()