melkespreng?

*Ingunn*

Flørter med forumet
hei folkens![:)]
dette er mitt første svangerskap, og er i uke 26. det begynte å renne råmelk fra brystene mine i uke 23. da rant det så at bhèn ble gjennomvåt. men så dabbet det litt av, og nå renner det bare bitte litt av og til. men i det siste har jeg hatt utrolig ømme pupper. brystvorta blir helt hard, og smerten stråler ut fra brystvorta til resten av brystet. dette er vond og svir liksom litt. det kommer og går.

har noen peiling eller erfaring? må samboer slutte å masere, kjærtegne osv med puppene da? tenk hvis han skulle få seg en overaskelse, og han fikk noe ut da han f.eks skulle kysse de? eller kan han fortsett som normalt (har alltid vert en del av vorspiele)

håper ikke dette ble veldig teit...   noen som vet!? 

Han kan jo fortsette som normalt, men det er ikke sikkert han setter så stor pris på det hvis han koser med puppene åsså kommer det melk ut da. Mannen min turte ikke ta på mine noe mer etter at jeg klemte ut litt råmelk. Det er jo litt ekkelt for de det da. 

ja det er jo helt sant. og sjønner han godt hvis han lar være.
men hvet du om det er melkespreng eller hva det er for no ?

Jeg klarer ikke at kjæresten tar på puppene mine lenger, brystvortene er så ømme hele tiden. Sånn har det vært helt siden uke 5. Jeg lekker akkurat så mye melk at jeg må ha ammeinnlegg i bh-en.

Jeg lurer på om alt er normalt her, Brystene mine har vokst ganske lite, Og det er Ingen antydning til at det lekker noe av Dem...

Har ikke sett noe til noe melk her foreløbig....
Puppene vokste litt i begynnelsen av svangerskapet men har "stått stille" lenge. Tror det er vanlig at de vokser litt sånn i rykk og napp? Og at det tar seg opp mot slutten??

Back
Topp