Melkespreng

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg har melkespreng... :woot: what the.... Begynte i går når lillegutt var syk, rant som bekker.. Nå kjenner jeg det prikker og sprenger og stikker slik som sist når jeg hadde melkespreng og skulle venne meg av meg ammingen... :oops::wideyed:
 
Det har jeg aldri hat!
Men, hvis du ammer fortsatt så er det kanskje ikke så rart det løper til...ligger liksom litt bak i der og lumrer.
 
Fascinerende! Jeg har heller ikke opplevd det før ungen er blitt født :)
 
Nei jeg sluttet og amme når junior var 7 mnd p.g.a medisiner men jeg mistet ikke melken før jeg ble gravid igjen faktisk! Da var det 11 mnd siden jeg sluttet å amme. Begynte å "lekke" for ca to tre uker siden... Opplevde ikke dette med junior. Nå kjennes det ikke ut som melken har kommet for fullt men definitivt følelsen av å ha melkespreng, lekker mye, omtrent som når jeg ammet så lakk det jevnt og trutt fra brystet som ikke ble ammet, ofte sprutet det også. De første tre mnd kunne jeg nesten ikke forlate huset p.g.a ammingen. Jeg pumpet meg 300 ml pr bryst og ga fulle måltider rett etterpå. Måtte på melkereduksjon opplegg med ammehjelpen.. Gutten veide over 8 kg før fylte 5 mnd.. Bare på brystmelk... Jeg er visst et brystfantom hehe :woot::D:p
 
Back
Topp