Gravid_Student
Flørter med forumet
Hvor lang tid tok det for deg før melkesprengen og sårheten gikk over etter fødselen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns nesten dette er verre en selve fødselen... Og den var ganske tøff!Litt over en uke. Den første uka var forferdelig!
Ja, det var ille en stund Hadde feber og det heleSyns nesten dette er verre en selve fødselen... Og den var ganske tøff!
Ikke noe særlig... Gjorde du noe spesielt for å lindre vondtene eller? Vil ikke pumpe for mye heller, da blir det vel bare verre? =)Ja, det var ille en stund Hadde feber og det hele
Hos med tettet det seg så jeg måtte ty til pumpa for å åpne det igjen. Etter det har jeg faktisk ikke hatt melkespreng, selv PM han sover gjennom hele natta. Fikk ikke gjort så mye for å lindre der og da. Hendte jeg gikk en tur innom fryseren og ble stående der en stundIkke noe særlig... Gjorde du noe spesielt for å lindre vondtene eller? Vil ikke pumpe for mye heller, da blir det vel bare verre? =)