Melker dere?

tullmusa

Forumet er livet
Hellu!

Her om dagen så melket jeg! Hihi! Syntes det var litt morsomt, men ble også litt skremt.. Skal det begynne så tidlig??? [:D][8|]
Klødde på brystvorta, så jeg klødde tilbake.. Ble våt på fingrene! Så jeg klemte litt på puppen, og der piplet det ut melk. hihi![:D]

Har skrevet en tråd på svangerskapet også, men måtte nå høre med dere også... Har dere begynt å melke/når begynte dere?

heia tullmusa. trodde ikke flere var våkne her. Jeg er stuptrøtt selv. Har også fått litt melk, syns det er morsomt jeg. Lurer på hvordan det skal bli etterhvert jeg. Går det bra med deg?

det har begynt å komme litt melk her, men ikke noen mengder. Merker det spesielt når jeg har dusjet og tørker meg etterpå at det kan komme en dråpe ut av puppene. Har hørt at man ikke skal klemme ut melk, uten at jeg vet noe om hvorfor...

Kommer litt hvis jeg trykker på brystvorta ja.

ORIGINAL: bæibi

heia tullmusa. trodde ikke flere var våkne her. Jeg er stuptrøtt selv. Har også fått litt melk, syns det er morsomt jeg. Lurer på hvordan det skal bli etterhvert jeg. Går det bra med deg?

Heisann! Joda, kan sitte lenge oppe jeg. [;)] Går bare bra med meg. Er sykemeldt og har masse tid tilå gjøre fornuftige og ufornuftige ting. MEN må si at der kommer lite fornuftig ut av meg for tiden.[:D]
Enn med deg da? Så gøy at vi er i samme mnd![:D]

ORIGINAL: lenemor

det har begynt å komme litt melk her, men ikke noen mengder. Merker det spesielt når jeg har dusjet og tørker meg etterpå at det kan komme en dråpe ut av puppene. Har hørt at man ikke skal klemme ut melk, uten at jeg vet noe om hvorfor...

Hmm... Sitter her i morgenkåpa (ja, VET klokka er halv tre..[:D]) og nå bare renner det her.. Ikke så mye da..

Men det der med klemminga på puppene håper jeg noen har et konkret svar på.
Har klemt ut litt melk jeg.. Måtte vise samboer, og så syntes han det så litt ekkelt ut med bare dråper på puppene, så jeg MÅ bare erte han og melke litt foran han! [:D][8|]

ORIGINAL: gakka

Kommer litt hvis jeg trykker på brystvorta ja.

Signerer

Har ikke kommet noe melk her nei..

Men jeg TROR (altså mener jeg har lest det en plass, men husker ikke hvor) at grunnen til at man ikke skal klemme ut melk så tidlig er at det stimulerer produksjonen, og det er fryktelig plagsomt hvis man blir plaget med mye melk, lenge før babyen kommer og man har bruk for den... Er ikke sikker på om det er derfor altså, men jeg tror det..

ORIGINAL: Pelota

Men jeg TROR (altså mener jeg har lest det en plass, men husker ikke hvor) at grunnen til at man ikke skal klemme ut melk så tidlig er at det stimulerer produksjonen, og det er fryktelig plagsomt hvis man blir plaget med mye melk, lenge før babyen kommer og man har bruk for den... Er ikke sikker på om det er derfor altså, men jeg tror det..

Vi får putte det i kaffen imens [8|] 

ORIGINAL: bæibi

ORIGINAL: Pelota

Vi får putte det i kaffen imens [8|] 

Hihi! Deilig![:D][8|]
Men det hørtes egentlig ganske fornuftig ut det der med at man stimulerer til mere produksjon.. Vil helst slippe å gå med "melkeroser" på toppen i sommer![:D]
Men av og til kan det jo komme ukontrollert, men det får vi jo bare leve med. [:)]

Her er det også godt i gang med lekkasje, men heldigvis bare om kvelden og morningen når jeg ikke har bh på. Da renner det til tider bra,men har kjøpt inn ammeinnlegg tilfelle det begynner på dagene også. Utrolig rart syns jeg og jeg hadde trodd det ville gå lenge enda før det kom da, men ikke noe plagsomt enda iallefall [:)]

Jeg trodde også det ikke kom før seinere (kom i uke 21 hos meg da), så jeg ble jo litt skremt jeg! Men godt å høre at jeg er normal, tilnærmet iallefall. [:D]

Men har dere smakt på melka? Måtte kjenne jeg, men jeg syntes ikke det smakte noe som helst...

Back
Topp