Melkeprotin allergi her og

*Snoopy*

Forumet er livet
Ja da viser det seg at lillmor har allergi hun og [:'(]Fikk sjekka det opp på sykehuset idag og eg er KJEMPE letta over og få et svar ENDELIG!!!

Så bra at de i alle fall klarer å finne det ut. Må være greit å vite hva man må unngå for at nurket skal ha det bra..

Lykke til..[:)]

ORIGINAL: *Snoopy*

Ja da viser det seg at lillmor har allergi hun og [:'(]Fikk sjekka det opp på sykehuset idag og eg er KJEMPE letta over og få et svar ENDELIG!!!

Er godt å få ett svar. Hvem er det dere går til på sykehuset? Vi går til Heiko Bratke. Vi fikk ikke utslag på allergitesten vår i går, så her skal vi i gang med utprøving av melk.

ORIGINAL: Tamiria

Er godt å få ett svar. Hvem er det dere går til på sykehuset? Vi går til Heiko Bratke. Vi fikk ikke utslag på allergitesten vår i går, så her skal vi i gang med utprøving av melk.

Ursula et eller annet heter hun..Hun fikk kun 1+ i utslag på hvetemel,soya osv så det trenger vi ikke og holde oss unna.Nå til og begynne med blir det kun kumelk.Så skulle vi se det nøyere etterhvert som hun kommer inn i den nye dietten,og på neste kontroll om det er bedring eller om hun må sjekkes for feks følsom tarm..

ORIGINAL: Lilletrampepus

Jeg ble kjempeglad når jeg fikk meldinga av deg, men stakkars lille snuppa da!
Både soya, melk OG hvetemel? Huff.. [X(]
Fikk dere beskjed om at dere ikke skal gi noe sånt på egenhånd før dere har vært på ny kontroll dere også?

Vi slipper og holde oss unna soya og hvetemel til neste kontroll hvertfall,men all melk skal kuttes fra dietten så skulle vi se det videre på neste sjekk om ca 3 mnd'er [:)]Men hun gav såvitt utslag på de,men ikke nok til at det talt sånn ordentlig før hun ble 1 år [:D][:D]

Skulle ikke prøve oss på noe alene uten og drøfte det med sykehuset eller HS..Så får vi se da,om lillemor vokser det av seg,KRYSSER FINGRENE FOR DET [8D]

Ursula et eller annet heter hun..Hun fikk kun 1+ i utslag på hvetemel,soya osv så det trenger vi ikke og holde oss unna.Nå til og begynne med blir det kun kumelk.Så skulle vi se det nøyere etterhvert som hun kommer inn i den nye dietten,og på neste kontroll om det er bedring eller om hun må sjekkes for feks følsom tarm..

Ok, vist det er hun jeg tror det er så er det henne jeg ikke takler. Håper dere har god erfaring med henne selv om min erfaring var dårlig.
Håper den nye dietten fungerer bra.

Ok, vist det er hun jeg tror det er så er det henne jeg ikke takler. Håper dere har god erfaring med henne selv om min erfaring var dårlig.
Håper den nye dietten fungerer bra.

Hun var hvertfall utrolig grei med oss [:D]Tok seg tid på og høre om diverse og alt,så eg er kjempefornøyd!

Back
Topp