Datteren vår på 3 mnd gulper ekstremt mye og sliter med luftplager/magevondt. Vi har vært melkefri i over 5 uker og synes ikke symptomene ble så mye bedre. Startet med melk igjen på søndag og de siste to dagene har hun hatt skikkelig magevondt, presser og fant bittesmå slintrer av blod. Mye mer gulping også. Så symptomene har uten tvil forverret seg. Timingen er jo mistenksom. Hvis jeg kutter melkeprotein igjen i dag, tar det nye 4-6 uker før symptomene bedres? Eller går det fortere nå ettersom jeg kun har spist melk i 5 dager? Hater å se henne ha så vondt
Angrer på at jeg begynte med melk, men man må jo også teste det?!
Skal sies at vi startet med Nexium (refluksmedisin) mandag, men har allerede sluttet med det da hun begynte å vri seg i smerter og fikk magevondt umiddelbart. Vi ønsker ikke gi henne medisin i så ung alder med mindre vi virkelig føler at vi må, derfor vi ga oss så fort.
Forvirrende fordi det kan skyldes Nexium, melkeprotein eller selvsagt bare være en dårlig dag/tilfeldig at hun gulper mye og har vondt i dag.
Tar gjerne i mot erfaringer fra andre MPA mammaer <3
Angrer på at jeg begynte med melk, men man må jo også teste det?!
Skal sies at vi startet med Nexium (refluksmedisin) mandag, men har allerede sluttet med det da hun begynte å vri seg i smerter og fikk magevondt umiddelbart. Vi ønsker ikke gi henne medisin i så ung alder med mindre vi virkelig føler at vi må, derfor vi ga oss så fort.
Forvirrende fordi det kan skyldes Nexium, melkeprotein eller selvsagt bare være en dårlig dag/tilfeldig at hun gulper mye og har vondt i dag.
Tar gjerne i mot erfaringer fra andre MPA mammaer <3