Merket at jeg ble fuktig på nipplene idag! Kniper jeg litt kommer det klar væske. Noen flere som har det sånn no?
Er bare 26+5 og kan ikke huske det begynte så tidlig sist!
Er bare 26+5 og kan ikke huske det begynte så tidlig sist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har hatt en del råmelk siden uke 22/23, hvor det er såpass mye at om jeg går uten bh, får jeg store våte sirkler på klærne mine, med råmelk. Bruker derfor ammeinnlegg, men syns at de jeg bruker puster svært dårlig, så puppene min blir helt fuktige av de, men det er kanskje normalt?![]()
Når jeg går uten BH hjemme, altså!Jeg har hatt en del råmelk siden uke 22/23, hvor det er såpass mye at om jeg går uten bh, får jeg store våte sirkler på klærne mine, med råmelk. Bruker derfor ammeinnlegg, men syns at de jeg bruker puster svært dårlig, så puppene min blir helt fuktige av de, men det er kanskje normalt?![]()

Okei! Takk!Nei brystene bør være tørre. Ellers kan du få sopp eller brystbetennelse. Bruk heller ull-innlegg![]()
Oj det var tidlig! Då skal ikkje eg klageHatt råmelk siden uke 15Så det kan dukke opp nesten når som helst
![]()