Melkeproduksjon?

Lykketroll89

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Merket at jeg ble fuktig på nipplene idag! Kniper jeg litt kommer det klar væske. Noen flere som har det sånn no?
Er bare 26+5 og kan ikke huske det begynte så tidlig sist!

Sniker fra november.
Jeg er 24+4 nå og har hatt det sånn i 3-4 uker :-) Om natten kan det lekke skikkelig så prøver å sove med bh, men er så uvant at det ikke er alltid jeg husker/gidder å kle meg før sengetid :shy:
Er førstegangs, så har ingen erfaring fra tidligere, men har lest at det er normalt. Jordmor sa likevel at det ikke er kjempenormalt, men at det jo er en bra ting likevel - godt tegn for ammingen jeg håper på å få til i allefall :-)

Med første så kom det råmelk ut i begynnelsen av uke 20, så da var det gule flekker jeg etterlot meg.
Nå begynte det å komme klar væske ut i uke 25, så lekker litt avogtil. Går med sportbh for det er mest behagelig så ingen bøyler som presser på [emoji4]

Helt normalt.
Har ingenting å si om det begynner tidlig eller sent i svangerskapet eller ikke i det hele tatt. Alt er like normalt og har ingenting å si for amming eller noe.

Ikke merket at det har kommet skikkelig væske enda, merker kun at det er gult og størknet på nipplene. Regner med at begge deler er like normalt :)

Jeg har hatt en del råmelk siden uke 22/23, hvor det er såpass mye at om jeg går uten bh, får jeg store våte sirkler på klærne mine, med råmelk. Bruker derfor ammeinnlegg, men syns at de jeg bruker puster svært dårlig, så puppene min blir helt fuktige av de, men det er kanskje normalt?:playful:

Jeg har hatt en del råmelk siden uke 22/23, hvor det er såpass mye at om jeg går uten bh, får jeg store våte sirkler på klærne mine, med råmelk. Bruker derfor ammeinnlegg, men syns at de jeg bruker puster svært dårlig, så puppene min blir helt fuktige av de, men det er kanskje normalt?:playful:

Nei brystene bør være tørre. Ellers kan du få sopp eller brystbetennelse. Bruk heller ull-innlegg :)

Når jeg går uten BH hjemme, altså!:playful:

Hatt råmelk siden uke 15:rolleyes: Så det kan dukke opp nesten når som helst :-)

Jeg har hatt siden uke 20. Det kommer ganske mye, spesielt om natten. Bruker innlegg om dagen.

Fikk det i dag... på jobb[emoji28] (29+2) et barn i barnehagen dunke litt hardt borti med hodet.. litt senere hadde jeg våt flekk på puppen.. kunne heldigvis skjule det bak løs cardigan[emoji849] Virker som det satte noe i gang, for når jeg la meg på sofaen når jeg kom hjem så kjente jeg at det begynte igjen.

Back
Topp