Melkeoppsamler

Skippy

Blir kjent med forumet
Har lest mye bra om naturebond melkeoppsamler og vurdere å gå til innkjøp av denne før fødsel. Medela har også en som ser tilnærmet identisk ut, og det finnes flere andre merker som er rimeligere.
Ammehjelpen anbefaler naturebond, men det er kanskje tilfeldig at det er akkurat det merket?

Medela sin har en reim på, slik at man kan henge den rundt halsen. Ser for meg at det kan være praktisk hvis vakuumet plutselig slipper :happy8

Tanker, erfaringer med noen av disse?

Brukte Naturebond på sykehuset sist, og den fungerte supert. Skal gå til innkjøp av en sånn denne gang, og vurdere medela sinn ja, for vakumet kan slippe eller baby spenne borti og da blir det mye melkesøl.

Elsker min naturebond, men har ikke prøvd andre merker da.

Koster den ikke bare sånn 260kr?

Elsker min naturebond, men har ikke prøvd andre merker da.

Koster den ikke bare sånn 260kr?
Joda, den koster ikke så mye :)

Snakket med en venninne i går som anbefalte medela sin fordi den er litt breiere i bunnen, slik at den står stødigere, i tillegg til stroppen som gjør at den ikke går i bakken ved vakuumslipp.
Tror nok jeg prøver meg på den.

Ikke verdens undergang om den ikke fungerer som forventet, men synes det er så kjekt å høre erfaringer, så man kanskje styrer unna noen bomkjøp.

Virker som det er enighet om at melkeoppsamlerene med vakuum generelt er kjekke iallefall :happy:

Aldri hatt behovet for melkesamler med mine to barn... ble usikker nå om det er noe jeg har gått glipp av

Back
Topp