Melkeoppsamler

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Ser plutselig et tips på internettet når det kommer til lekkasje under amming. Her lekker det som bare det fra det andre brystet når pjokken ammer. Jeg kan kjenne at utdrivingdrefleksen starter i nussen

Flere som har samme situasjon?
Noen som har forsøkt melkeoppsamler? Tips?

Brukte det i begynnelsen, når det var helt kaos og melkespruten sto. Tror det var medela sine, funka greit det altså. Så kan man jo faktisk tømme det over i en beholder og fryse ned, blir jo litt over tid :)

Det samme skjer her - ved hvert måltid. Bruker bare ammeinnlegg som må byttes etter amming da det blir helt vått.. Oppsamler hadde nok vært lurt!
Syns forøvrig Natusan sine innlegg er helt greie og til nå ikke lekt ut. Bytter ofte da og går ca 1,5 pakke i uka!! :p

Bruker melkeoppsamler når jeg ammer på natta, og noen ganger må også bytte den for det kommer ut ganske mye melk :)

Jeg prøvde melkeoppsamler for det renner som bare det fra andre brystet, spesielt gjorde det det i starten. Jeg kjøpte avent sine, men fikk aldri til at den satt skikkelig på, det lakk alltid ut på undersiden av brystet, så jeg sluttet med de. Jeg brukte rema1000 sine innlegg ganske lenge, og de lakk det rett gjennom. Tenkte det var sånn med alle innlegg, men jeg fant heldigvis ut at det er det ikke!:) nå bruker jeg Libero sine, og slipper våte flekker på klærne, selv om det fremdeles lekker fra brystet:)

Jeg brukte melkeoppsamler i begynnelsen da brystsmerter var såre og jeg ikke kunne ha noe inntil. Et tips er å ikke bøye seg frem når det er noe i dem for da renner alt ut gjennom luftehullene på toppen. Ellers er medela sine fine, men jeg ble klam av dem. Det står på pakken at man skal hive melken som samles opp i koppene da. Regner med at de ikke er laget at pba fri plast.

Back
Topp