Melken min blir borte..

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har nå begynt å tømme begge brystene ved hver amming pga. tegn på brystbetennelse..Og i høyre pupp fikk jg ut hel 20 ml[&:] Det er så og si tomt!
Har heldigvis nok  i den andre puppen... Skal jeg pumpe hver 2. time for å øke?

Vet hva du mener, har nok rundt litervis  i høyre babs, men i venstre får jeg kun ut 20-30 grunnet bruk av skjold på den[&:] Pumper den bare 3 ganger om dagen jeg da...min egen feil....fordi jeg har nok i den andre...[&:][8|]

Jeg vet hvorfor produksjonen min er dårlig...fordi jeg har utrolig dårlig husk[:)] Klarer ikke huske fra gang til gang hvilken pupp jeg ga sist. så det blir mye yndlingspuppen.. [:D]
Vi må nok pumpe oftere gunnemor[;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg vet hvorfor produksjonen min er dårlig...fordi jeg har utrolig dårlig husk[:)] Klarer ikke huske fra gang til gang hvilken pupp jeg ga sist. så det blir mye yndlingspuppen.. [:D]

ha, ha.....jeg kaller det god og  dårlig pupp, husker derfor hvilken han fikk sist.....han må jo flyttes over til det gode når det blir tomt...men HS sa at man kunne alltid starte med å legge ham på det dårlige...skal vistnok også øke produksjonen....[;)]
Det med pumpinga....var litt grådig å kjøpte Rd Browns håndpumpe....derfor jeg ikke gidder å pumpe oftere..tar jo en evighet...og...blir så sliten i hånden...(ute av øvelse[;)])

ORIGINAL: gunnemor

ha, ha.....jeg kaller det god og  dårlig pupp, husker derfor hvilken han fikk sist.....han må jo flyttes over til det gode når det blir tomt...men HS sa at man kunne alltid starte med å legge ham på det dårlige...skal vistnok også øke produksjonen....[;)]
Det med pumpinga....var litt grådig å kjøpte Rd Browns håndpumpe....derfor jeg ikke gidder å pumpe oftere..tar jo en evighet...og...blir så sliten i hånden...(ute av øvelse[;)])

Ok, da skal jeg prøve å tenke god og dårlig pupp[:D] Jeg har også håndpumpe, aner ikke hvilket merke[8|][:D] Har tenkt litt på sånn elektrisk også, men synes det øres så vondt ut.[&:] Med håndpumpa kan jeg styre litt selv[:)]

Da er dt bestemt! Skal investere i elektrisk pumpe![;)] Løpe og kjøp i morgen!
Avent eller medela swing?? Hva er best? [:)]

takk takk[;)]

[:D][:D]

signerer, hvilken apotekkjede kjøpte du den på bolla?men skal sies at jeg fikk faktisk pumpet ut 65 ml på den dårlige puppen nå, pumpet  den sist kl 09 i dag, kjempeglad jeg nå[:D][:D][:D]

signerer, hvilken apotekkjede kjøpte du den på bolla?men skal sies at jeg fikk faktisk pumpet ut 65 ml på den dårlige puppen nå, pumpet  den sist kl 09 i dag, kjempeglad jeg nå[:D][:D][:D]

Da er det ikke så gæærnt som vi skal ha det til[:D] Jeg pumpet nå etter 2 timer og fikk ut 60ml. [;)] Og tømte den andre puppen etter jeg hadde ammet og fikk ut 35[;)] Men føler at jeg ikke gjør annet enn å amme og pumpe nå[8|] SLITSOMT DA!!

Da er det ikke så gæærnt som vi skal ha det til[:D] Jeg pumpet nå etter 2 timer og fikk ut 60ml. [;)] Og tømte den andre puppen etter jeg hadde ammet og fikk ut 35[;)] Men føler at jeg ikke gjør annet enn å amme og pumpe nå[8|] SLITSOMT DA!!

Veldig slitsomt, surt brukte penger på den håndpumpa...men...tror og håper at alt blir lettere med en elektrisk 

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg kjøpte en brukt av en som har mistet melken. Fikk den for 800kr med litt ekstra utstyr og den var ikke mye brukt. Var kjøpt i slutten av 2006 og jeg kjøpte den i januar[:D]

Da må jeg lete litt rundt, men pytt[:D], hvorfor mener du at Medela er bedre enn avents?

Jeg kjøpte en brukt av en som har mistet melken. Fikk den for 800kr med litt ekstra utstyr og den var ikke mye brukt. Var kjøpt i slutten av 2006 og jeg kjøpte den i januar[:D]

Da må jeg lete litt rundt, men pytt[:D], hvorfor mener du at Medela er bedre enn avents?

Jeg ble sår av avent sin, medela sitter bedre på puppen og jeg syntes jeg har fått økt produksjonen med den[:D]

Tusen takk for svar[;)] får se om jeg kommer meg ut i dag for å kjøpe....

ORIGINAL: Solvit

jeg syns Avent sin var mye bedre enn de som var på sykehuset. Syns den puta som er på puppen gir god massasje og jeg blir ikke sår.

Hihi... bare for å gjøre valget ditt enda vaskligere[8D]

Ja nå var du snill......[:@][;)]

Jeg sverger til Mendela Swing.. Den er veldig bra!!! Og jeg pumper jo kun, siden jeg har gitt opp å få til ammingen.. Blir så sår. Uttrykket god og dårlig pupp gjelder her hos meg også gitt![:)]

ORIGINAL: Iroim

Jeg sverger til Mendela Swing.. Den er veldig bra!!! Og jeg pumper jo kun, siden jeg har gitt opp å få til ammingen.. Blir så sår. Uttrykket god og dårlig pupp gjelder her hos meg også gitt![:)]

He, he....pupp er nå pupp sier min kjære[:D][:D] De forstår ikke alt disse mannfolka...[&:][;)] 

Back
Topp