Melkeku?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Har i det siste hatt mye stikninger i brystene, og de kan være skikkelig ubehagelige. De gjør vondt slash klør eller .. ja.. merkelig sensasjon. Det varer i noen minutter og så kommer melken.. da er jeg gjennomvåt. Spesielt om natten skjer dette, skifter jo sengetøy annen hver dag.. Dagros tendenser?? :)

Har samme følelser her, men heldigvis tyter ikke melken ut enda :-P har du prøvd å sove med bh og ammeinnlegg? :-) kan kanskje spare deg for vått sengetøy :-P

Ja noen begynner å lekke tidlig :P Grattis ;) :P

Her håper jeg veldig på å ikke lekke like mye som de andre gangene... For da kom det jo ut ett helt måltid imellom ammingene :P

I begynnelsen av amminga sist, la jeg et stort håndkle i senga om natta for å slippe så våt seng. Syns også det var veldig greit å gjøre det når jeg overnatta andre steder :-P

Det har heldigvis ikke skjedd her enda, men joa, følte meg som ei
dagros sist svangerskap da melka pipla veggimellom...

Har i det siste hatt mye stikninger i brystene, og de kan være skikkelig ubehagelige. De gjør vondt slash klør eller .. ja.. merkelig sensasjon. Det varer i noen minutter og så kommer melken.. da er jeg gjennomvåt. Spesielt om natten skjer dette, skifter jo sengetøy annen hver dag.. Dagros tendenser?? :)
Hær kjente jeg ikke noe ubehagelig i heletatt, men plutselig en dag for noen uker siden hadde jeg to flekker på toppen min, og nå føler jeg det stadig kommer mer og mer :wav

Back
Topp