Å *ÅsLe* Gift med forumet 31 Okt 2008 #1 måtte kopiere den flotte esken med melkehjerter som Lotten hadde laget! her er mitt resultat:
MSE88 Forumet er livet 31 Okt 2008 #2 kjempe nydelig=)=) eg har handla inn melkehjerter er bare å få satt i gang=) dere er såååå flinke=)
M MaiSeptAugSkatt Guest 31 Okt 2008 #3 så nydelig!!! jeg vil å lage..men tror ikke jeg får det til hehe. Flink er du hvertfall!!
H HaGu Blir kjent med forumet 31 Okt 2008 #4 Vil prøve meg på en slik jeg også..... Hva har du brukt i kantene på farmor og farfar lappen?
Å *ÅsLe* Gift med forumet 31 Okt 2008 #6 ORIGINAL: HaGu Vil prøve meg på en slik jeg også..... Hva har du brukt i kantene på farmor og farfar lappen? jeg har brukt kalk stempel.. vet ikke hva som er vanlig å bruke.
ORIGINAL: HaGu Vil prøve meg på en slik jeg også..... Hva har du brukt i kantene på farmor og farfar lappen? jeg har brukt kalk stempel.. vet ikke hva som er vanlig å bruke.
Å *ÅsLe* Gift med forumet 31 Okt 2008 #7 tusen takk[:)] svigers kommer om en time så da skal tobias få gi dem denne. får håpe de blir glad[;)]
tusen takk[:)] svigers kommer om en time så da skal tobias få gi dem denne. får håpe de blir glad[;)]
H HaGu Blir kjent med forumet 31 Okt 2008 #9 ORIGINAL: *ÅsLe* ORIGINAL: HaGu Vil prøve meg på en slik jeg også..... Hva har du brukt i kantene på farmor og farfar lappen? jeg har brukt kalk stempel.. vet ikke hva som er vanlig å bruke. Resultatet ble kjempe fint! Gaven ble sikkert veldig godt mottatt[;)]
ORIGINAL: *ÅsLe* ORIGINAL: HaGu Vil prøve meg på en slik jeg også..... Hva har du brukt i kantene på farmor og farfar lappen? jeg har brukt kalk stempel.. vet ikke hva som er vanlig å bruke. Resultatet ble kjempe fint! Gaven ble sikkert veldig godt mottatt[;)]