Melkefritt pålegg

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Noen tips til melkefritt pålegg barna deres liker? :)

Det eneste jeg kommer på i farten er kokt skinke

Makrell i tomat, leverpostei, kikert pålegg fra plantego, italiensk salat, fruktmos

Leverpostei, kaviar, makrell i tomat, majones, ulike kjøttpålegg, syltetøy, avokado, banan, egg

Minsten elsker leverpostei og falukorv (helst sammen) syltetøy, sjokade, Valsoi nøttesjoko, vegan ost, peanøttsmør, hamburgerrygg og typ kylling/kalkun pålegg. Jeg lager også eggesalat nam nam

Minsten elsker leverpostei og falukorv (helst sammen) syltetøy, sjokade, Valsoi nøttesjoko, vegan ost, peanøttsmør, hamburgerrygg og typ kylling/kalkun pålegg. Jeg lager også eggesalat nam nam

Så heldig! Minsten min liker... syltetøy! Og minimalt annet. Kjøttpålegg liker han ingenting av, ikke leverpostei og makrell i tomat og ikke egg og avokado.. Holder på å bli sprø.. kjøpt inn vegansk ost og smøreost nå, så får vi prøve det noen ganger igjen....

Så heldig! Minsten min liker... syltetøy! Og minimalt annet. Kjøttpålegg liker han ingenting av, ikke leverpostei og makrell i tomat og ikke egg og avokado.. Holder på å bli sprø.. kjøpt inn vegansk ost og smøreost nå, så får vi prøve det noen ganger igjen....
Det blir nok bedre etterhvert :) bare gi han lov å spise syltetøy er mitt råd :)

Det blir nok bedre etterhvert :) bare gi han lov å spise syltetøy er mitt råd :)

De vil helst ikke det i bhg, alle måltider inkludert, og hvis en får spise bare syltetøy vil alle det :(

Jeg har en nå skolegutt som i mange år bare fikk leverpostei (alt han likte utenom var nugatti, syltetøy og prim) nå er han lei leverpostei. Så da får han oppdelt eple eller banan på skolematen(bananen er hel så deler han den på skolen).

Go vegan «ost» er en hit for mine to allergikere, den i blokk, ikke ferdig skivet. Den smaker godt!

Go vegan «ost» er en hit for mine to allergikere, den i blokk, ikke ferdig skivet. Den smaker godt!

Takk for tips, han spiste litt av den idag. Håper han fortsetter med det :)

Back
Topp