Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Noen tips til melkefritt pålegg barna deres liker? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt er veldig glad i melkefri kremostNoen tips til melkefritt pålegg barna deres liker?![]()
Minsten elsker leverpostei og falukorv (helst sammen) syltetøy, sjokade, Valsoi nøttesjoko, vegan ost, peanøttsmør, hamburgerrygg og typ kylling/kalkun pålegg. Jeg lager også eggesalat nam nam
Det eneste jeg kommer på i farten er kokt skinke
Det blir nok bedre etterhvertSå heldig! Minsten min liker... syltetøy! Og minimalt annet. Kjøttpålegg liker han ingenting av, ikke leverpostei og makrell i tomat og ikke egg og avokado.. Holder på å bli sprø.. kjøpt inn vegansk ost og smøreost nå, så får vi prøve det noen ganger igjen....
Det blir nok bedre etterhvertbare gi han lov å spise syltetøy er mitt råd
![]()
Falukorv har melk i seg.Minsten elsker leverpostei og falukorv (helst sammen) syltetøy, sjokade, Valsoi nøttesjoko, vegan ost, peanøttsmør, hamburgerrygg og typ kylling/kalkun pålegg. Jeg lager også eggesalat nam nam
Ikke alleFalukorv har melk i seg.
Håper du finner noe han klarer å spise og som barnehagen godtarDe vil helst ikke det i bhg, alle måltider inkludert, og hvis en får spise bare syltetøy vil alle det![]()
Falukorv har melk i seg.
Go vegan «ost» er en hit for mine to allergikere, den i blokk, ikke ferdig skivet. Den smaker godt!