Melkefri sjokolade.. MMMM

lykkeligsmurf

Flørter med forumet
Lykken er melkefri sjokolade når mini'n reagerer på melkeprodukter. Og takk til min kjære kusine som fortalte dette til meg. Så no ska mor nyte lørdagskvelden med sjokolade og ikke ha noen tanker om at jenten får vondt i magen. Hun sitter fornøyd i vippestolen og ser på Månetoppen. [:D]

God helg til dere alle sammen.

Her går det også i melkefri sjokolade[:D] og i dag har jeg hatt hjemmelaget pizza, med tomatskiver på topp, istedenfor ost! Det var faktisk kjempegodt! Er mange tips inne på utenmelk.no, anbefales!

så bra for dere da:):) godt å kose seg litt :);)

Jeg vet alltid hvordan jeg kan få tak i godis vet du[8D] en dag uten godis er en dag uten mening...

Kos deg med sjokkisen, gi "skilpadden" en kos fra alle oss

Skal undersøke den utenmelk.no.. Takk for tipset. Har laget julebrød i dag med havremelk. Har ikke prøvesmakt endå, men har troen på at de er gode..

Skilpadden hilser og sier takk for klemmen. Skulle hilse fra gjengen i spania. Snakket nettopp med de.

Har de det varmt?? Pittelitt misunnelig

Var 9 grader no i kveld.. Men ligger på 18-20 grader i skyggen på dagtid. De koser seg veldig. Har en overtrøtt liten en her.. Nekter og lukke øynene skikkelig. Klorer seg selv. Men hun har sove MYE i dag. Har måtte vekke hun for å få i henne mat. Therese er ute en liten tur hos en som bor 500m fra oss så nå er jeg 2barnsmor for øyeblikket. Men L sover som en stein han.

Har også en overtrøtt lita en... Selv i bilen nekter hun å sove... Blææææ!!! Jeg er så trøtt at jeg ser i kryss her!!

Off.. Kjempe trøtt jeg og. Var på julebord i går og var hjemme igjen rundt 1. Men Mathea nektet og sove før kl 3 og tullet kjempe mye i natt. Våknet mange ganger. Så ble lite søvn på mor. 

De velger de rette tidspunktene til å trøbble på de små!!!

Ja.. Men vi får hvile litt i morgen. Dagen i dag har vært koselig. Har bakt julebrød og har kost med Lucas. Så i morgen får vi vaske klær og slappe av. :) Har lovet Lucas at vi ska bake boller.. 

Back
Topp