Melkefri diett

Nenne

Flørter med forumet
Jeg skal prøve melkefri diett i en periode og lurer på om noen har tips til erstatning for smør når man skal bake? Eller er det best å bare bake med oppskrifter som er uten melk?
 
Jeg skal prøve melkefri diett i en periode og lurer på om noen har tips til erstatning for smør når man skal bake? Eller er det best å bare bake med oppskrifter som er uten melk?
Jeg har ikke prøvd å bake, men bruker denne som erstatning på brødskiva, og er egentlig ganske fornøyd med smaken :) https://eldorado.no/margarin/ den kan brukes til baking og steking også, så er jo verdt et forsøk. Mye andre erstatningsprodukter som er ganske kjipe :wacky:
 
Jeg har levd melkefritt i fire mnd nå, og bruker margarin fra Soft flora til baking. Den med blått på endene.
 
Jeg hr prøvd ALT av melkefritt smør.
Det beste er Berit Nordstrand smøremyk til brødskive og en del bakst. Men melkefri margarin, blå og gull pakke er bedre hvis man egenstlig skulle hatt smør som skal stive i feks en kjeksbunn eller glasur.
 
Den med blå på :)
 
Jeg skal prøve melkefri diett i en periode og lurer på om noen har tips til erstatning for smør når man skal bake? Eller er det best å bare bake med oppskrifter som er uten melk?
Jeg var veldig fornøyd med Berit da jeg var på melkefri diett.
 
Back
Topp