Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shybert
nestle har en og, kornblanding med eple tror jeg den heter
ORIGINAL: mayamy
Du får kjøpt melkefrie barnegrøter på helsekosten. Holle barnegrøt.
ORIGINAL: vwengel
ORIGINAL: *HeffaOgMini*
maisgrøten fra 4 mnd på butikken er uten melk fordi den skal blandes med melk :)
i know.
og siden snuppa har melkealergi, så må vi blande med nutramigen, og da smaker det DRITT!
ORIGINAL: Persillen
maisgrøten fra 4 mnd på butikken er uten melk fordi den skal blandes med melk :)
i know.
og siden snuppa har melkealergi, så må vi blande med nutramigen, og da smaker det DRITT!
Hvor lenge har hun fått Nutramigen? Her går det ned på høykant nå og når hun blir 4-6 måneder må jeg lage mye grøt selv med Nutramigen? Blir det å smake dritt da, eller går det bra siden hun liker det nå tror du?
ORIGINAL: Persillen
i know.
Hvor lenge har hun fått Nutramigen? Her går det ned på høykant nå og når hun blir 4-6 måneder må jeg lage mye grøt selv med Nutramigen? Blir det å smake dritt da, eller går det bra siden hun liker det nå tror du?
ellie liker nutramigen hun altså, og virker ikke som det plager henne stort...
MEN, hun fikk vanlig grøt ved en glipp (jada min feil... ) og hun var heeeelt på styr....! hyla etter mer, enda hun hadde i munnen...
den maisgrøten skal blandes med mme ja... eller mm om man har det.
ellie har fått nutramigen siden i juni. :)
ORIGINAL: cassie sin mamma
så ris grøt uten melk fra nestle di hadde den på kiwi den lå sammen me barne maten:)
den er med skummetmelkpulver i.... ?