Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller:/Melkeblemme? Ikke hørt om...Hørtes ikke godt ut iallefall![]()
Prøvd olje, hjalp ikketørr ikke bruke nål ;O
Ser den, håper det løsner. Kanskje du må starte med det kosttilskuddet som var nevnt? Jeg har hatt tette melkeganger noen ganger, men slept unna melkeblemmer. Håper du blir bedre snart.
Jeg tror også jeg har fått en slik melkeblemme ,jeg har liksom en hvit klump på begge brystvortene som har vert der i vel to uker nå men jeg har ikke vondt eller noe så derfor har jeg ikke gjordt noe med det. Det eneste jeg har er at jeg får en slik stikking i brystene innimellom ,kjenner det mest etter at jeg har ammet .Har lest litt om det og hos de fleste så pleier de og ha sopp men hos meg ser jeg ingen tegn til det,lurer på om det kan skyldes de melkeblemmene men er ikke sikker
Både jeg å lillegutt hadde sopp/trøske, hans tunge var hvit mens brystvortene mine ble rosa å det gjorde kjempe vondt å amme, da smørte jeg med canesten å det forsvant etter ett par dager.
Men nå har jeg sånn hvit prikk som du beskriver, å jeg får den stikkinga i brystet mens jeg ammer å noen ganger utenom amming, men nå har jeg bynt å få spreng følelse i puppen, samt at det gjør vondt i starten av amminga![]()
Tror ikke det kan være så altfor bra å gå for lenge med det da det blokkerer for melka. Redd det kan gå over til brystbetennelse eller no jeg :O
La lille die ved det brystet som er tett hver andre time. Eller pump. Masser samtidig som barnet spiser. Er dette jeg gjør når jeg får tette melkeganger. Blir bedre i løpet av dagen. Greit å slippe unna brystbetennelse. Men du er vel veldig sår allerede?![]()
Prøver å pumpe å amme ekstra på den med blemme, gjør heldigvis bare vondt i det han suger seg fastså får jeg vel bare ta tiden til hjelp å håpe det løsner
![]()