Melkebanken trenger melk

Sleit så masse med amminga i starten sist at det ikke ble noe av, men håper det går bedre nå slik at jeg kan donere! Hadde veldig lyst sist også :)
 
Sleit så masse med amminga i starten sist at det ikke ble noe av, men håper det går bedre nå slik at jeg kan donere! Hadde veldig lyst sist også :)

Derfor er det fint om de som har mulighet kan hjelpe de som sliter, eller babyer på føden som trenger :love017
 
Donerte sist, og burde gjøre det nå også. Er vel bare å få satt av tid. Har mer enn vi trenger her, overproduksjon igjen. Er bare så hektisk med 2 små, og i dag var eldste syk også. Kjipt å utsette det, for vi bader i melk. Men i dag var det så vidt jeg fikk spist også. Oppe fra seks, men fikk ikke spist før elleve. Kjenner veldig på at det hadde vært supert å få donert igjen.
 
Jeg leste melkebartene:pompus:, og lurte på hvorfor de trengte hjelp :hilarious: må få av meg linsene og komme meg i seng tror jeg.
 
Vi venter baby i august,og har tenkt mye på dette med å være donor denne gangen. Det kommer litt an på hvor lett eller vanskelig det er. Kan ikke gi før baby er 4 uker, men håper man kan ta blodprøve osv forut. Vi bor ganske nær sykehuset,men de har så dårlig med parkering og jeg orker nok ikke å ta buss og styre med en nyfødt på slep. Vet at de henter melk her,så håper jeg skal få dette til.
 
Hvis jeg har mulighet så vil jeg gjerne være melkedonor (eller melkerobot, som AC vil ha det til :p). Blir spennende å se om det går :)
 
Flott tråd. Men jeg kan desverre ikke selv. Jeg må gå på tabletter for å kunne amme( klarte ikke å amme nr 1 og nr 2) og de tar ikke melk med medisiner i.
 
Back
Topp