Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg lurer på om lille snuppa mi kan reagere på melk, i hvertfall min melk[:(]
når jeg ammer hu så fyller hu bleia med engang. har hu fått flaske så har hu kasta opp. legene mener det er virus, men nå går vi på 3 uka her og jeg er rimelig fortvila[:(]
Hmm.. jeg tror ikke melke intoleranse kan komme sånn plutselig.. hvis hun har fått den samme melka di hele livet, så er det kanskje rart at hun skulle reagerer nå? Har 2 barn som er melekintolerante og de har vært det siden de var spebarn.
Har du spurt legene da, om intoleranse kan plutselig slå ut at barnet reagerer sånn plutselig?
har lest litt om melkeallergi og det virka som om det kunne komme etterhvert. bare bekymra og leter etter svar jeg[:(] legene sier allmenntilstanden er god og vil ikke undersøke mere. men hun er mere sutrete enn før og masse diare.
joda, det kan komme spontant! Jeg fikk det helt plutselig når jeg var baby, etter å ha blitt ammet i mndr. Og datteren min fikk det plutselig når hun var 5-6 mndr.
Be om en henvisning. Fastleger kan ofte veldig lite om dette.