Melke spreng

Leandora

Forelsket i forumet
Ja ja...våkna opp med pupper harde som stein og vonde som fy...Det renner melk som bare det...stopper ikke..

Snakka med jordmora og siden fødselen min var litt på gang og enda litt små rier har kroppen forstått at nå var det på tide å produsere masse melk til lille bebisen...
Men bebisen er kke kommet enda og melka spruter ut...Er så vondt at jeg tror jeg dør
Blir det ikke bedre må jeg ta kontakt med føden IGJEN...Siden riene heller ikke gir seg helt...

Spent på hva som egentlig skjer her jeg da

oj da..høres ut som det er en liten en som virkelig vil ut hos deg da!! hele kroppen sier jo fra! Hva gjør man med melkespreng egentlig, som i ditt tilfelle att det renner ut?? Bør man holde det igang tro til bebisen kommer ved å pumpe?? Var ei venninne som sa til meg att jeg ikke måtte klemme ut noe (har litt drypp nå) mer for det kan hende att melkeproduksjon stopper opp hvis jeg klemmer litt og så gir meg, og så når bebisen kommer, setter det ikke igang igjen (ugg..klønete skrevet [&:])

Klems til puppeguri ;)

hei..

man skal ikke klemme ut noe...for da øker melkeproduksjonen mer og da blir det mer spreng..Har ikke lyst å sitte å pumpe meg i mange uker..

Man skal la det dryppe i ditt tilfelle, men du kan ta fingertuppene på brystvorta liten stund så kanskje det stopper..Det sa jordmora mi..Har dryppet litt før
Men i mitt tilfelle vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre...Det drypper ikke her men renner som bare det...kan ikke røre meg før de blir vonde..
Tenkte å ringe å snakke med legen min og høre hva jeg skal gjøre fremover om det ikke gir seg..kjipt å gå å ha så vondt hele tiden når det ikke kan røres..

Back
Topp