Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag kom melka til meg,skal love dere jeg har venta,har bare vært sånn helt blank tynnflytende væske,men nå er det hvit morsmelk som kommer!!!Kan være plagsomt til tider,men syns det er flott lell jeg[:D]
det har ikke jeg fått enda... men har sånn blank som renner ut i tide og utide da[:D] hvor mange uker er du på vei? ca 30-31? eller regner jeg helt feil da??[;)]
Har ikke kommet noe til meg. Ikke blank veske en gang. Har lyst at det skal komme noe snart sånn at jeg ser at jeg har melkeproduksjon ihvertfall. Vil jo fryktelig amme.
jeg har ikke merket noe til melkeproduksjonen enda jeg..[8|].eneste at det av og til er noe tørt kvitt noe på ene puppen.kanskje det er en begynnelse???
Har bare hatt en pitteliten lekkasje en gang på den ene puppen jeg.... Så har ikke sett så mye til melkeproduksjonen nei..! Den gangen var det bare en gjennomsiktig våt flekk på genser'n! og det er et par uker siden..