melk!

memape

Forelsket i forumet
Har allerede begynnt å komme på meg! Hvordan er det med dere? Det renner ikke, men kommer litt i løpet av dagen og mer når jeg klemmer :p

Mamma fik tidlig melk når hun gikk med meg og måtte tidlig sove mens hun klemte på en handduk hele natta :p

Jeg har fått den første klare råmelka, og må ha ullinnlegg de kaldeste dagene fordi jeg får vondt i brystene i trekk/kulde..
Liker ikke å klemme sånn på de - får ofte kynnere av det.. [&:] Ikke bra !!
Vet at når det nærmer seg termin er det mange som bruker denne stimuleringen for å framprovosere fødsel..

hehe nei liker heller ikke å klemme på de nå :p men har ikke hatt noen kynnere enda. så vet ikke hvordan det er! har også kjent at jeg fryser lettere på brystene nå enn før :S

ORIGINAL: mrs.Petersonss

Har allerede begynnt å komme på meg! Hvordan er det med dere? Det renner ikke, men kommer litt i løpet av dagen og mer når jeg klemmer :p

Mamma fik tidlig melk når hun gikk med meg og måtte tidlig sove mens hun klemte på en handduk hele natta :p
er det samme her også,kommer litt når jeg klemmer[:D]

jeg har faatt tidlig melk i alle svangerskapene mine,har begynt aa prikke skikkelig i puppene naa og dem har begynt aa fylle seg opp igjen og blitt harde noen steder,saa er nok ikke lenge for det lekker melk her heller.

naar jeg gikk med mellomste mi,var jeg innlagt pga for tidlig rier og jeg hadde saa mye melk at jeg hadde bryst spreng og hvis jeg ikke hadde innlegg fikk jeg STORE melke flekker paa sykehusskjorta. maatte bytte skjorte to ganger paa en halvtime [8D]
de paa sykehuset hadde aldri sett en gravid m saa mye melk noen gang..  hehe [8D]

Fikk det for fleire uker siden, men det renner ikkje ut av seg selv. Merket det når eg smurte meg inn med krem etter dusjing og det er vel stimulerende på melken hos meg. Pleier iallefall alltid å renne ut i store spruter etter babyen er kommet og eg dusjer[:D]

Begynner å bli noen uker siden de første dråpene kom her ja. [:-] I går kveld da jeg la meg så piplet det ut så måtte finne noe å tørke med. [8D]

jeg har også fått melk, hender av og til at det lekker også.
men jeg sluttet å amme lillesnuppa i August 2009 og ble gravid november/desember så melka hadde
nok ikke rukket å trekke seg helt tilbake.
har fått megastore pupper da [;)] veldig fornøyd med det hehe

ORIGINAL: Augustlykke

jeg har også fått melk, hender av og til at det lekker også.
men jeg sluttet å amme lillesnuppa i August 2009 og ble gravid november/desember så melka hadde
nok ikke rukket å trekke seg helt tilbake.
har fått megastore pupper da [;)] veldig fornøyd med det hehe

hehe.. ja jeg er oxo fornoyd m puppene mine naar dem er fylt m melk [;)] store og fine [;)]  synn dem ikke holder seg slik.. hehe [;)]

Anbefaler ikke å klemme, for da kan melkeproduksjonen øke...[&:]

ORIGINAL: Diddij

'Jeg har ikke sjekket en gang jeg, redd for klemmingen.
Hørt det ikke er bra, produksjonen øker, og man kan risikere fødselen starter for tidlig.. Har jeg hørt da, men de anbefaler jo å massere brystene og klemme når man er på overtid..

Noen som vet om det stemmer?

ORIGINAL: iris med spire igjen

Hørt det ikke er bra, produksjonen øker, og man kan risikere fødselen starter for tidlig.. Har jeg hørt da, men de anbefaler jo å massere brystene og klemme når man er på overtid..

Har og hørt det...
Men jeg brukte å klemme på de sist, og melka kom bare mer og mer, og hadde til slutt så mye melk at jeg holdt på å svømme over selv...ikke noe koselig når det enda er leeenge til ungen skal komme...
Men fødselen starta ikke for tidlig da, men det er jo en risiko..

ORIGINAL: iris med spire igjen

Jeg fikk beskjed om å ikke "røre" så mye på de sist fordi jeg hadde veeeeldig harde og lange, hyppige kynnere - fordi det kan framprovosere flere kynnere, og starte fødsel.. Når jeg kom på overtid fikk jeg kjerringråd fra JM og noen venninner om at brystmassasje kunne sette igang litt action [;)]

i dag merka eg di fyste dråpene med brystmelk.... va litt spennende å se at det nå e kommet melk... tihi...

Har ikke merket noe til det enda jeg.. Hadde forferdelig vondt i puppene helt til uke 17 egentlig, men føler at det nå har bremset opp litt..
 Men måtte invistere i nytt undertøy, veldig fasinert over at jeg har så store pupper, haha[:D]

Her kom råmelka for noen uker siden. Men lekker ikke ennå gudskjelov.  Å gud så seigt det er. hehe[:)]

Back
Topp