Melk....

Grete71

Forumet er livet
Våknet i går morges og fikk mitt "livs sjokk"....!!! Våte flekker i senga! [8D] og 1 stk. fuktig brystvorte! Melk!!!!! Hjelpemeg! Det var rimelig uventa! Nok en bekreftelse på hva som er i gang i kroppen min! [:D] men det var så utrolig rart! Og samboeren synes IKKE dette var noe tess.... Han skulle ikke sutte på de mer.... [:@]

HAHAHAHAHAHAHHA.....herregud...nå klemte jeg på min for å se og det kommer noe ut....nå fikk jeg sjokk...hehehehehe...bare ler nå...hahaha
[:)]

Hehehe kunne faktisk ikke annet enn å le jeg heller! Det var liksom så uvirkelig! Rett før jeg må gå til innkjøp av amme-innlegg??????!!!!! Nei huff... [;)] naturen ordner seg! [:D]

hehe...du fikk ihvertfallmeg til å le og samboeren min...måtte jo ringe og fortelle nyheten[:D]

[:)] [:)] [:)] stakkar, han syntes kanskje heller ikke det var noe å le av.....???! [:D]

jo da...han lo og så sa hen at han syns det er kjmpemorro...han nærmer seg veldig til å bli pappa vet du[:)][:D]

[:D] han har i hvert fall rette innstillingen! Ikke slik som min.... [:D] men tror nok han mente det som en spøk. Blir nok en del sengetøy-vask framover, ja! [:'(]

Hei hei:)
Det er helt normalt. Jeg begynte også å lekke i puppene rundt uke 20. Jeg kom hjem fra selskap og fikk mitt livs sjokk da jeg så at jeg hadde store ringer utpå toppen:) Siden det har jeg lekket dag og netter så jeg må gå med ammeinnlegg:) Jeg er nå i uke 34 snart så jeg vil tippe at det ikke kommer til å minke i hvertfall:)

Uff da! Må innrømme at jeg kikker ned av og til for å sjekke forholdene.... [:)] ja helt normalt, men så uventet! Har ventet på sparkene, ikke at puppene skulle begynne å lekke!!! [:D]

Hehe.. Ja det er vel ikke de symptomene vi venter på:) Har du ikke kjent spark enda? Jeg vil anbefale deg i og kjøpe inn en pakke med ammeinnlegg:) Hvis det ikke har stoppet helt opp da. Nå har det til og med utviklet seg til at jeg kjenner stikkninger i brystvortene når jeg lekker:) Jaja.. Vi får i hvertfall forberedt oss på melkespreng:) Hehe..

Åjo, masse spark og bevegelser nå! Vært slik i etpar uker. Sååå godt å legge seg på ryggen i senga når jeg skal legge meg, og bare vente til "jeg er her"-sparkene kommer! [:D] det var dèt jeg var vant til i senga, ikke fæle store flekker!! [:o] [:D]

Det er herlig å kjenne liv:) Det er fantastisk og vite at noen lever inni oss. Du kommer bare til å kjenne mer og mer liv og det er helt utrolig:) Når det gjelder melken så må du bare gjør det beste utav det:) Det har blitt en vane for meg og det er lagt inn i rutinen at ammeinnlegget må på:)

Back
Topp