Melk

mysen76

Gift med forumet
Lurer på hvilken melk dere gir de små nå?
Jeg holder på og venne Amalie til med h-melk, så vi blander 50/50 h-melk og mme.

Nå får Jamie kun lett-melk. Blandet ikke i *overgangen*

Vi ble anbefalt ekstra lett med d-vitaminer,hun elsker kald melk.[:D]

ORIGINAL: cattis83

Vi ble anbefalt ekstra lett med d-vitaminer,hun elsker kald melk.[:D]

Vi også[:D]..Men jeg varmer den litt noen ganger.

vi bruker ekstra lett med d vitamin. det var den vi ble anbefalt av HS.

elias har fått ekstra-lett med d-vitamin, samt havremelk.. men er ikke så veldig begeistret for den.. må prøve å varme den - kanskje det hjelper[:)] Takk for tipset!

Ingenting. Magen sliter fortsatt med brød, så jeg venter til den har stabilisert seg.

Maja Lovise har ikke fått noe melk enda.
Men har tenkt å begynne å venne henne til det nå ganske snart.
Da blir det ekstra lett melk med d-vitamin.
Hun har fått yoghurt noen ganger, og så har hun fått smake av min Biola med bringebær, som hun likte veldig godt[:)]

yoghurt får Trygve hver dag nå, for han får penicillin og da skulle han ha yoghurt så han ikke skulle bli dårlig i magen. Han elsker det... han pleier å få yoghurt ellers også, men ikke hver dag.

Har gitt Vetle melk bare en gang, bare en dl å da blandet jeg ut med vann og varmet den litt. Han drakk å var fornøyd han! Må vel venne han på det nå som han skal i barnehagen snart[:D]

Her går det i lett melk, byttet ut NAN'en gradvis. Godt å få en pause med NAN, for snart er det påan igjen hehe...

ORIGINAL: Mariamor85

Thea har melkeallergi, så eg har nutramigen...men det HAT ho..
Det skjønner jeg godt for den smaker og lukter vondt. Steffen fikk og det, men han begynnte med det da han var 3 1/2 mnd så smått. Da var han så liten når han ble vennet til det, så det gikk fint... Han drakk med stor iver. Men han fikk jo MM og da...

Men da han var over 1 år og skulle vennes til soyamelk, så ville han ikke ha det. Han nektet å drikke det. Men jeg brukte det i matlaging... Og han drakk melken når han fikk sjokolademelktypen av soyamelk. Han fikk det av og til bare for å få i ham litt kalsium!

Jesper HATER kald melk, så varmer H-melk......fikk beskjed om å gi han det, fordi han skal prøve og legge på seg litt.......men han er ikke så glad i h-melk at det gjør noe........så i ren FUSTRASJON for og få i han noe og drikke (ettersom han ikke vil ha noe annet heller) har jeg gått til innkjøp av MME igjen.......[&:] Dumme mamma, men viste ikke helt hva jeg skulle gjøre til slutt, og da kan han drikke MASSE!!!!!![;)] 

Back
Topp