Melk?

Marimams

Andre møte med forumet
noen som har tydelig melkeproduksjon enda? Husker sist så lakk det fra brystene i svangerskapet, nå er det ingenting! Dvs. Hvis jeg klemmer veldig godt, kan man skimte en ørliten dråpe. Jeg husker ikke når det er vanlig at det setter i gang eller om jeg bør være bekymret for om det i det hele tatt kommer noe...

noen som har tydelig melkeproduksjon enda? Husker sist så lakk det fra brystene i svangerskapet, nå er det ingenting! Dvs. Hvis jeg klemmer veldig godt, kan man skimte en ørliten dråpe. Jeg husker ikke når det er vanlig at det setter i gang eller om jeg bør være bekymret for om det i det hele tatt kommer noe...
Ikke noe å bekymre seg for ;) Noen får ikke melkeproduksjonen i gang før etter fødsel. Men du skal ikke prøve å klemme ut melken.
Jeg begynte å lekke melk veldig tidlig mellom uke 10-13. :eek: Vet ikke om det er fordi jeg akkurat var ferdig og amme første, sluttet å amme 3-4 mnd før jeg ble gravid igjen.

Hos meg startet ikke melkeproduksjonen før etter fødsel sist så tror ikke at den starter noe før denne gangen heller. Har ikke merket noe enda i alle fall (annet enn at puppene er større enn sist) [emoji4]

Sist lakk jeg ikke i svangerskapet, men kunne fremprovosere noen dråper. Men etter fødselen sa det pang, og melka kom for fullt. [emoji4][emoji38]

Lekker i ny og ne og har gjort det i flere måneder [emoji28]Men har ikke inntrykk av at det er så vanlig!

Lakk som en sil sist fra uke 14 ca. Denne gangen ammet jeg nr 1 til jeg var i uke 20noe da det forsvant helt. Fikk råmelk igjen rundt uke 24-25 :) lekker ikke til vanlig, men om jeg tar en varm dusj kan det lekke litt

Sist begynte eg å lekke uke 20,denne gangen oppdaget eg det uke 27. Får små våte flekker på tskjorten viss eg går uten bh :)

Lekker godt her også ;-) Merket første dråpene i uke 16, og har bare blitt mer og oftere :-)

Back
Topp