Melk?

prizz94

Betatt av forumet
Hei alle dere kloke og flotte her inne :)

Igår etter en varm dusj så smurte jeg nipplene pga tørr hud, også kjente jeg at det ble vått...
Ut kommer det hvitt! Flere enn meg? Er dette normalt så tidlig? Er bare 22 uker..
Fikk jo helt sjokk :O

Ja. Det er rundt disse tider vi begynner å produsere råmelk. Så ja. Det er vanlig ja. :-)

Helt normalt :)
Husker jeg fikk i uke 16 i forrige svangerskap.

Jeg har det også :)

Har også lekket en stund. Er ikke så veldig på å dusje før leggetid, så må vaske puppene før leggetid. Eller så kommer de så fint: Her har vist melken gått ut på dato :-P Lekker heldig vis ikke så mye at eg trenger innlegg. For den tiden gruer jeg meg til. Finner ingen innlegg som ikke klør, eller som ligger i ro. Har litt teite pupper etter vekttap.

Helt normalt, begynte å lekke rundt uke 26-27 sist og har aldri mistet melken, sluttet å amme i januar i år og ble gravid igjen i begynnelsen av april :) Så har hatt det hele tiden denne gangen :)

Jeg har merket at det kommer sur lukt fra bh'en. Jeg hengte den ute en natt, da forsvant det. Har også vasket den. Men det kommer tilbake med en gang! Bør jeg begynne med ammeinnlegg da? Eller har dere noen andre tips?

Har også lekket en stund. Er ikke så veldig på å dusje før leggetid, så må vaske puppene før leggetid. Eller så kommer de så fint: Her har vist melken gått ut på dato :p Lekker heldig vis ikke så mye at eg trenger innlegg. For den tiden gruer jeg meg til. Finner ingen innlegg som ikke klør, eller som ligger i ro. Har litt teite pupper etter vekttap.
Ja, det gruer jeg meg også til... Men er ikke så ille enda heldigvis :D

Jeg har merket at det kommer sur lukt fra bh'en. Jeg hengte den ute en natt, da forsvant det. Har også vasket den. Men det kommer tilbake med en gang! Bør jeg begynne med ammeinnlegg da? Eller har dere noen andre tips?
Det ville jeg gjort for å prøve å slippe den sure lukta :) Hvis ikke må du vaske bhene ofte, og det er nok irriterende i lengda :P

Back
Topp