Melk???

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hmmm. . Jeg satt plutselig med en stor flekk på genseren min i går kveld, har noen av dere fått ut væske av brystene allerede??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse! er flere ganger jeg har stått på badet og gredd håret før jeg har gått i dusjen, hvor jeg plutselig har kjent at det har rent nedover magen min. Kan klemme ut en god del, også. Samboer synes dette er veldig spennende, haha :p

Ja, har hatt leeeenge.. Hehe.. Ser nå bare ut som vann enda da.. Hehe.. Sambo syns det bare er rart og ekkelt her haha.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det lenge :)

Sent from my iPhone

Jepp. Her har det vært væske siden uke 19....

Jepp,har hatt melk i puppan i over 4 år no.... :)

Aaa :) hahaha:p typen reagert litt han å på flekken, men var vell bare å vende seg til det når jeg ble ei melkeku;) renner det hele tiden til dere eller er det bare av å til ??

Æsj, hatt det ei stund jeg også! Fant en stivna flekk på dyna i går kveld.. Har ikke merka det :P merkelig at det er så mye!

Aaa :) hahaha:p typen reagert litt han å på flekken, men var vell bare å vende seg til det når jeg ble ei melkeku;) renner det hele tiden til dere eller er det bare av å til ??

Kommer bare "ei dråpe" nå og da hos meg.. Noen dager mer en andre ;) hehe.. Ja, kan jo bare venne seg til det, er jo veldig naturlig :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Her var det vist den ene flekken ;) men tar meg selv i å sjekke at det ikke er noe lekkasje når jeg ikke er hjemme med mine to :p

Så noen dråper for første gang igår kveld :P enda ett tegn på att det nærmer seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynte å bli fuktig i uke 16, nå er det enda bare noen små dråper som ikke syns skikkelig på papiret enda (uke 30). Det kommer nok skikkelig når morkaka er ute!:))

Har litt igjen fra i fjort. Slutte å amme mni ca april i fjord. Men kommer ikke av seg selv, må kneppe litt. Men merker det kommer mer nå. Men heldigvis ikke så mye at det lager flekker.

Jepp. Har ikke hatt det lenge, men det kommer plutselig. Stikker/kiler litt i puppen og så kommer det noen dråper xD

Back
Topp