Melk

puzecath

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Las nettopp at gravide bør drikke opptil 3 glass melk for dagen. Jeg hater melk, har aldri likt det heller.. Tror dere sjokomelken fra Tine fungerer? liker ikke oboy å andre sjokopulver heller.. Evt andre ting så en får i seg kalsium?? :)

Youghurt, gulost, brunost, biola, grøt... Tror ikke jeg hadde drukket 3 glass sjokolademelk om dagen. Redd den dårlige effekten av sukker tar bort helsegevinsten ved å drikke melk ;) Jeg drikker ikke melk.

her drikkes det ikke melk... og at man skal drikke 3 glass om dagen synes jeg er drøyt... er det for å få i seg kalsium finnes det andre kilder til det! kumelk er for kalver! ;)

blir en del yoghurt på meg framover tenker jeg :)
er myyyye sukker i mye av youghurten og, så vær obs :):) her går det i kesam og vaniljekesam og naturell youghurt. med valnøtter,havregryn, bringebær,blåbær, pære,banan,kiwi etc.. og gjerne litt kanel el honning

Jeg liker heller ikke melk, men spiser endel yoghurt og skyr. Spiser dobbel 0% fra tine ;) Mindre sukker!

Jeg drikker lettmelk på jobb. Hjemme glemmer jeg det litt, har drukket masse sjokolademelk da :P

Trur ej drikke minst 5 dl pr døgn! Elska melk ♡ å vokna ej svolten på natta so e d melk so står på menyen ;)

Hvorfor ikke bare ta kalsiumtabletter? Om du tar sånn kosttilskudd for gravide er det kalsium i det :)

Uff, klarer ikke drikke melk. Har brukt å spise en del youghurt, men etter at jeg ble gravid har det smakt helt grusomt..

Back
Topp