Melk...

Waspis

Flørter med forumet
*MIA*
Her har den jo allerede begynt å komme!
Er jo bare 15.4! Noen som har tre, og har noen erfaring!
Begynner det å lekke ?

Jeg får fram om jeg kommer borti/ blir press på nippelen. Men lekker ikke (enda heldigvis)
14+3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg får fram om jeg kommer borti/ blir press på nippelen. Men lekker ikke (enda heldigvis)
14+3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sånn var det hos meg fra uke 4-7 ca, men nå er det helt tørt.. Ble litt paff kan man si, siden det er 2 år siden sist det var noe der :P..

Sent from my iPad using BV Forum

Sånn var det hos meg fra uke 4-7 ca, men nå er det helt tørt.. Ble litt paff kan man si, siden det er 2 år siden sist det var noe der :P..

Jeg hadde full melkespreng etter fødselen i april i år, og alt var vell ikke borte før i slutten av mai, så er ikke så lenge siden hos meg da, sikkert derfor de allerde har kommt noe :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Heldigvis tørke foreløpig. Håper det holder en stund til :-) er 4år da riktig nok siden sist

Jeg var sånn i mitt første svangerskap, da lakk jeg fra uke 20, og da slet jeg myemed lekking når babyen hadde kommet også!
med nr 2 var det ikke så ille, akurat som om det hadde stabilisert seg.
Nå, med nr tre, har jeg foreløpig ingen ting, så håper det fortsetter sånn.

Har nettopp sluttet å amme nr en, så håper melka holder seg unna en liiiiten stund i hvert fall :D

Oi! Jeg er jo førstegangs. Har nesten ikke fått no større pupper jeg. :/ Og er langt unna no melk. Så en her hadde fått det under første svangerskap, hva med dere andre?

Ingen melk her enda ;) Jeg sluttet å amme for 1 år siden!

Oi! Jeg er jo førstegangs. Har nesten ikke fått no større pupper jeg. :/ Og er langt unna no melk. Så en her hadde fått det under første svangerskap, hva med dere andre?
Jeg fikk ikke råmelk med første før jeg var 8 mnd på vei, og selv da bare et par ganger :) ikke ble puppene så mye større før etter fødselen heller, da flommet melka og puppene så brått ut som bowling kuler ;) så roet det seg og holdt seg stabilt litt større enn før. Eneste som forandret seg mye under graviditeten, var brystvortene og det brune rundt, det ble myyye større! :)

Ikke noe melk her enda

Jeg hadde melk før uke 12 sist, jeg lakk når jeg ikke hadde bh på. Jeg ammer fortsatt så her er det fortsatt melk. Jeg hadde mye råmelk da lille kom til verden, å den kom lett. Så jeg slet aldri med såre brystvorter :)

Har aldri strevet med for lite melk heller, så ta det som et veldig godt tegn :)

Jeg fikk ikke råmelk med første før jeg var 8 mnd på vei, og selv da bare et par ganger :) ikke ble puppene så mye større før etter fødselen heller, da flommet melka og puppene så brått ut som bowling kuler ;) så roet det seg og holdt seg stabilt litt større enn før. Eneste som forandret seg mye under graviditeten, var brystvortene og det brune rundt, det ble myyye større! :)

Haha, takk for svar. Går ikke en dag uten at jeg lurer på hva jeg har begitt meg ut på. ;P

Back
Topp