Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får fram om jeg kommer borti/ blir press på nippelen. Men lekker ikke (enda heldigvis)
14+3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sånn var det hos meg fra uke 4-7 ca, men nå er det helt tørt.. Ble litt paff kan man si, siden det er 2 år siden sist det var noe der..
Jeg hadde full melkespreng etter fødselen i april i år, og alt var vell ikke borte før i slutten av mai, så er ikke så lenge siden hos meg da, sikkert derfor de allerde har kommt noe
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg fikk ikke råmelk med første før jeg var 8 mnd på vei, og selv da bare et par gangerOi! Jeg er jo førstegangs. Har nesten ikke fått no større pupper jeg. :/ Og er langt unna no melk. Så en her hadde fått det under første svangerskap, hva med dere andre?
Jeg fikk ikke råmelk med første før jeg var 8 mnd på vei, og selv da bare et par gangerikke ble puppene så mye større før etter fødselen heller, da flommet melka og puppene så brått ut som bowling kuler
så roet det seg og holdt seg stabilt litt større enn før. Eneste som forandret seg mye under graviditeten, var brystvortene og det brune rundt, det ble myyye større!
![]()