Melk

girl

Glad i forumet
SNuppa er veldig lei av puppen, og vil ikke drikke noe særlig melk bortsett fra 1-2 ganger på natta. Hender hun tar seg et par slurker før måltidene, men ikke noe særlig mer. Jeg lurer da på følgende:

Trenger hun mer melk? Burde jeg gi henne mme på flaske? Isåfall hvor mye? Det blir jo i tillegg til fast føde. Hun får alle måltider i løpet av en dag. Grøt til frokost, lunsj, middag og grøt til kvelds.

Håper noen vet dette, for dette lurer jeg virkelig på!

Hun har begynt å drikke litt vann nå, men bør de helst ha melk pga vitaminer/mineraler?

ORIGINAL: girl

Hun har begynt å drikke litt vann nå, men bør de helst ha melk pga vitaminer/mineraler?

sliter med samme probleme her,Thea vil mye heller ha vann eller sånn fruktdrikk en melk [&o]Er mye pga de flaskene kan hun holde selv mens flaskene hun får melk i er litt i tyngste lage enda hehe,snuppa her vet hva hun vil å det er at mammen IKKE skal fore henne[;)]

Melk skal være hoved-næringen de første 12 mndne, så annbefaler deg å gi litt mme på flaske til hvert måltid, evt ett måltid med bare mme på flaske [:)] Prøv å tilby flasken med melk før du gir grøt, middagsglass ol. så kanske det frister nurket litt mer, lykke til [:)]

Går an å lage grøt med mme, da får de i seg næringstoffene. Lag melka som dere pleier, og bruk den til å lage grøt.

Gi henne mme på morgenen og kvelden, det holder i massevis sa hs til meg i forrige uke når jeg sa Isak ikke fikk melk på dagen.. Kun vann som drikke ellers [:)]

Back
Topp