Melk som renner

Ole Brumm

Forumet er livet
borte

At det renner betyr bare at du har rikelig med melk å gi gullet ditt.  Jeg pleier å legge en gulpeklut under brystet og mellom meg og Rikke.  Da blir jeg ikke våt i alle fall.  Spruten står jo til tider.  Bruker mange ammeinnlegg i løpet av dagen, hadde ikke sett ut uten de.  De har noen gode på apoteket som ikke blir våte, blir gele inni.

Kan ikke svare deg..

Men gudameg så nydelig babyen din er!!!
*dåååner her jeg*
Så herlig badebilde

ORIGINAL: Monicus

Kan ikke svare deg..

Men gudameg så nydelig babyen din er!!!
*dåååner her jeg*
Så herlig badebilde

Takk Monicus. Jeg synes faktisk han har ganske like øyne som Kian-han er jo nydelig han også.

ORIGINAL: Lindiloo

At det renner betyr bare at du har rikelig med melk å gi gullet ditt.  Jeg pleier å legge en gulpeklut under brystet og mellom meg og Rikke.  Da blir jeg ikke våt i alle fall.  Spruten står jo til tider.  Bruker mange ammeinnlegg i løpet av dagen, hadde ikke sett ut uten de.  De har noen gode på apoteket som ikke blir våte, blir gele inni.

Natusan amme innlegga som man får kjøpt i vanlig mat butikker har også gele inni, så ikke man kjenner så godt at de blir våte.

ORIGINAL: linitus

ORIGINAL: Lindiloo

Natusan amme innlegga som man får kjøpt i vanlig mat butikker har også gele inni, så ikke man kjenner så godt at de blir våte.

Synes at de loer sånn..... Men gode de også i en kortere periode....

Jeg har det nøyaktig på samme måten. Og gullungen er 5 uker nå. Jeg vet ikke hvor lenge det skal vare. Men jeg har blitt morsmelkgiver i dag! Så nå skal vi i hvert fall få brukt renne-melka til noe nyttig.

Jeg lærte et triks av ei venninne: Sett fingeren på den andre brystvorta. Da renner det ikke så fælt. Virker faktisk, i hvert fall på meg. (Eneste problemet er å få nok hender... Her en dag da vi var på stranda måtte jeg si til mannen min: Chisopher, Christopher, fort deg, sett fingeren på puppen!!! Han gjorde det nølende. Så veldig rart ut for de som var rundt ...) [:D]

uff, jeg lekker som en sil selv..hvis jeg ikke bruker melkoppsamler, så blir innleggene klissklass!!!
Jeg pleier alltid å ha med meg ekstra ammeinnlegg når jeg drar noen sted..-hvis ikke så sliter jeg..

Innimellom når han har begynt å ta pupp og slipper, så står spruten skikkelig!!
Klarer å samle mellom 25 og 50 ml i oppsamleren.. Han er jo snart 4 uker, men det lekker like mye for det, så det holder vel på en stund, tenker jeg..

Ja det problemet har ikke jeg..
Har ikke så mye melk lengre jeg [:(]
Men men.. HAn sulter nå ikke alikevel..Han får tillegg..

Back
Topp