MammaTilAndreas
Glad i forumet
Jeg la merke til nå at melken Andreas drikker - gikk ut den 30. desember. Den er helt fin altså, og lukter ikke noe galt med den. Men er det bra å drikke den?! :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skytte76
Nei, det er ikke bare å drikke den. Det har nok tilkommet en del bakterier oppi der selv om den lukter fint enda. For all del, hell den ut!
ORIGINAL: jeunetigre
Når det står "siste forbruksdag" forholder jeg meg alltid til det, det gjør det på melk... Står det "best før" ser jeg ann [;)]
ORIGINAL: skytte76
ORIGINAL: jeunetigre
Når det står "siste forbruksdag" forholder jeg meg alltid til det, det gjør det på melk... Står det "best før" ser jeg ann [;)]
Greit nok det, men 30 desember begynner å bli en liten stund siden. Det var for halvannen uke siden og ikke bare et par dager. Melk har ikke en "best før" dato, men en utløpsdato man skal forholde seg til.
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
Åpna eller ikke åpna?
Er den åpna hadde jeg nok kastet den ja, ikke åpna hadde jeg drukket den om den lukter greit og det gjør den jo som du sier så...
Så lenge ikke den er sur er det jo heller ikke noe å bli dårlig av?
ORIGINAL: MammaTilAndreas
Åpna eller ikke åpna?
Er den åpna hadde jeg nok kastet den ja, ikke åpna hadde jeg drukket den om den lukter greit og det gjør den jo som du sier så...
Jeg åpna den vell i går :D
Åpna eller ikke åpna?
Lukter den ikke surt eller smaker surt så er de heller ikke dårlig[;)]
Regner med du har smakt på den selv og ikke bare gitt det til sønnen din?
Åpna eller ikke åpna?
Åpna eller ikke åpna?
Lukter den ikke surt eller smaker surt så er de heller ikke dårlig[;)]
Regner med du har smakt på den selv og ikke bare gitt det til sønnen din?
Jeg gav den kun til sønnen min før jeg la merke til at den var utgått ja :D