Melk som drikke til maten.

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Helsesøster sa at vi kan begynne å gi lillemor melk som drikke til maten, og kutte ned på flaskene som eget måltid. Men lillemor spytter ut melken. Hun liker veldig godt Hipp. Kan vi gi henne Hipp 3? Er det drikkemelk til mat? Forstår meg ikke på de forskjellige sortene :)
 
Jeg aner desverre ikke, noen andre som vet?:)
 
Har ikke peiling på hipp jeg heller. Vet at nan3 er fra 10mnd og nan4 er fra 15mnd. Nan4 er vel ment i tillegg til eller istede for vanlig kumelk tror jeg.
Vi skal teste kumelk forsiktig i helga nå, jeg er spent :)
 
Vi testa kumelk til lunsj idag, hun drakk litt og spytta ut litt :p
 
Aner ikke hvordan det er med mme som drikke til mat.. men har stor erfaring med at kumelk ikke faller i smak med engang :p

Jeg selv bruker kun vann som drikke til mat til mine barn, siden dem får mme iløpet av dagen uansett ;) til og med hun på 2 år drikker 2 flasker med 150-160ml mme (hipp 2) i døgnet.. og tenker at det er jo mye mer næringsrikt enn vanlig kumelk!
 
Hmm.. Vi gir lillemor en flaske med mme før hun legger seg om kvelden. Resten av dagen drikker hun bare vann. Men det er jo melk i grøten. Kan prøve videre med kumelk. Kanskje det hjelper å lunke den?!
 
Hmm.. Vi gir lillemor en flaske med mme før hun legger seg om kvelden. Resten av dagen drikker hun bare vann. Men det er jo melk i grøten. Kan prøve videre med kumelk. Kanskje det hjelper å lunke den?!

Det et godt mulig det kan hjelpe.. vi måtte jo lunke vannet i begynnelsen :p hehe..
 
Når kan vi begynne med "ubehandlet" kumelk, egentlig? Ca 1 år, er det ikke?
 
Ja ca 1 år :)
 
Back
Topp