Melk overalt!

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har sånn ekstrem melkproduksjon! Jeg melker igjennom dobbelt med papirammeinnlegg, ullinnlegg, ammebh og genseren min, og om gutten min mister taket på brystet så er plutselig han gjennomvåt også! Noen som har noe tips til meg? Blir gal av å må vaske alt hele tiden!
 
Har dessverre ingen tips, men hjelper det når jeg sier at det går seg til snart? Det rant og rant her og (ikke SÅ mye da, men), og det gikk over etter kanskje ei ukes tid.
 
Har dessverre ingen tips, men hjelper det når jeg sier at det går seg til snart? Det rant og rant her og (ikke SÅ mye da, men), og det gikk over etter kanskje ei ukes tid.

Har hatt det slik i snart 2 uker nå, så håper det gir seg snart, ja! :-)
 
Har hatt det slik i snart 2 uker nå, så håper det gir seg snart, ja! :)
Usj, så kjedelig. Man blir litt låst når man er avgengig av å skifte/vaske hele tiden.. Nytter det å bytte papirinnlegg ofte? Eller går det rett igjennom? Hvordan er oppsugingsevnen til bind i forhold til ammeinnlegg? Hehe.
 
Usj, så kjedelig. Man blir litt låst når man er avgengig av å skifte/vaske hele tiden.. Nytter det å bytte papirinnlegg ofte? Eller går det rett igjennom? Hvordan er oppsugingsevnen til bind i forhold til ammeinnlegg? Hehe.

Ja, er slitsomt! Funker ikke å bytte ofte, for det kommer rett igjennom uansett :') haha, kanskje jeg skal prøve meg på noe sånt, kanskje sånn bind for urinlekkasje kan funke!
 
Se ammehjelpen.no for råd for å redusere melkestrømmen:) Det hjalp her:) (du skal pumpe begge bryst helt tomme for så å la barnet amme så lenge det vil og etterpå amme to ganger pr bryst før du bytter).


Skickas från min iPhone via BV Forum
 
Jeg har brukt den metoden på ammehjelpen 2 ganger. Fungerer kjempebra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp