Melk over alt :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Flere som sliter med mye melk? Her må jeg bruke oppsamlere både dag og natt. Synes jeg har sølt melk på alt vi eier og har. Har heldigvis lite brystspreng, det kan ile så vidt rett før måltidene. Vil dette stabilisere seg så lenge jeg ikke pumper?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, her også. Lukter melk av meg og babyen omtrent hele tiden. Må bytte kluter ørten gang daglig.

Ja, det vil stabilisere seg så lenge du ikke lar babyen din spise ofte av begge puppene. La den ene puppen få fri noen runder og bruk bare den andre. Så bytter du. Da vil det tilpasse seg babyen bedre :)

Jeg hadde samme "problemet".
Men etter ca 3 uker så ble puppene "innstilt" på hvor mye hun drikker , og nå produserer de kun så mye hun drikker.

Siste uken har de ikke lekket i det hele tatt:) Thank god!!
Det er så himla nasty med brystmelk overALT! :eek:

Her har de akkurat begynt å stabilisere seg... Men ja har hatt altfor mye melk...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja har mye melk her også, som de andre sier så vil det gå seg til etter hvert..Her står spruten med en gang jeg tar av amme innlegget,så det blir melk over alt..:)

Melk og gulp over alt her. Glad jeg kjøpte så mangen gulpekluter som jeg gjorde, vått vått og atter vått, spruter jo omtrendt ungen ned med melk før hun begynnee å amme

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle sjekke brystvorta mi etter amming i stad og vippet den litt oppover. Og svosj, der fikk jeg en stråle med morsmelk i ansiktet..... Herlig! :P :D

Snuppa her er så "flink" til å slippe brystet kort tid etter utdrivingen har starta, så jeg spyler henne ned, også flommer det av og til over i munnen hennes så jeg får melk over hele meg. :p hehe. Ingen spreng de siste ukene, men de siste dagene har snuppa hatt økedøgn, så da har jeg plutselig mer enn jeg trenger når det stabiliseres.
På toppen av det hele begynte jeg med amme-te i går for å bedre fordøyelsen hennes, for hu sliter med luft i magen, og det produserer også mer melk! Så da har jeg hatt stappfulle bryster i hele natt som flommer over... :p

Snuppa her er så "flink" til å slippe brystet kort tid etter utdrivingen har starta, så jeg spyler henne ned, også flommer det av og til over i munnen hennes så jeg får melk over hele meg. :p hehe. Ingen spreng de siste ukene, men de siste dagene har snuppa hatt økedøgn, så da har jeg plutselig mer enn jeg trenger når det stabiliseres.
På toppen av det hele begynte jeg med amme-te i går for å bedre fordøyelsen hennes, for hu sliter med luft i magen, og det produserer også mer melk! Så da har jeg hatt stappfulle bryster i hele natt som flommer over... :p
Øker amme-te produksjonen også? Kjøpte den fra NAF på apoteket i går, den står det skal redusere luftplager hos diebarn. Det siste jeg trenger er mer melk :p

Øker amme-te produksjonen også? Kjøpte den fra NAF på apoteket i går, den står det skal redusere luftplager hos diebarn. Det siste jeg trenger er mer melk :p

Ja, kjøpte amme-teen fra Kloster på apoteket, og den skulle stimulere melkeproduksjonen også. Spørs kanskje på typen te?

Skriver under på den her... Lagde plaskedam på gulvet etter en dotur... Samboer kunne ikke skjønne at alt det kom fra en pupp :p

Det problemet har ikke jeg. Men kanskje det kommer? Han er jo bare 5 dager. Når startet det hos dere?

Det problemet har ikke jeg. Men kanskje det kommer? Han er jo bare 5 dager. Når startet det hos dere?
Kanskje litt over en uke til to uker...?
Jeg fikk ikke melk før dag fire eller fem mener jeg. Så bare økte og bygget det seg opp med melk! Har ei på en mnd nå, og jeg sover med en klut på brystene for å ikke dynke madrassen :P

Back
Topp