melk mot halsbrann?

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
Sitter her og har halsbrann. Har funnet ut at lovehearts hjelper, men det har jeg ikke i hus akkurat nå... Så kan melk funke?

Melk er det som duger her :)

Her har melk motsatt effekt.

Drikker ikke melk, men mat med mye melk har motsatt effekt her også..
Mandler funker en stund.., ellers er gaviscon og link det beste synes jeg.

Melk fungerer kjempebra her. Nå er jeg glad i melk da, så jeg tar meg et stort glass hver morgen til frokosten og til kvelds, og er en reddende engel for meg. Har også Gaviscon, men etter hver tabelett jeg har tatt synes jeg den bare smaker verre og verre, og kjenner det ikke er lenge til jeg ikke klarer den mer.

Melk er bare en midlertidig løsning. Hjelper der og da, men lager egentlig problemet større.
Club soda (sunnere enn love hearts som også hjelper) har hjulpet meg. Drakk det et par dager og har holdt meg unna melkeprodukter og halsbrann er borte! Spiste is på jobb på fredag og hele kvelden og lørdag var forferdelig...da var det bare å kjøpe Club soda og bøtte nedpå ;)

Melk hjelper i en liten halv time. . Men belive meg.... du får 10 000 ganger mer halsbrann av det på sikt. .. unngå kaffe, melk, saft, juice, sterk mat, røykt mat og fet mat. Fruktsalt og samarin er det som hjelper best her. . Rå gulrøtter hjelper også. . Spis lite og ofte og unngå å drikke masse vann på en gang så tenker eg at du blir kvitt halsbrannen ganske så fort

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp