melk, melk, melk...

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg har så mye melk!!! Konstant spreng - jeg har to betongpupper. Og spruten står! Hvis lillegutt slipper tak når jeg ammer så blir jeg klissvåt.
Også kan jeg jo ikke skifte klær 50 ganger om dagen heller da...så tusler rundt her med melkeflekker og lukter helt sikkert småsurt [8D]

He he, kjenner problemet [;)] 
Men priser meg lykkelig for at jeg har melk. Tok silikon for 2 år siden,og har vært super spent på om jeg fikk like mye melk som jeg hadde med guttene, men det fikk jeg ja. Woho!!!
Men går også rundt i flekkte klær,og er sikker på at det stanker melk[:D] 

ORIGINAL: Gary Barlow

He he, kjenner problemet [;)] 
Men priser meg lykkelig for at jeg har melk. Tok silikon for 2 år siden,og har vært super spent på om jeg fikk like mye melk som jeg hadde med guttene, men det fikk jeg ja. Woho!!!
Men går også rundt i flekkte klær,og er sikker på at det stanker melk[:D] 

Ja, absolutt - kjempe glad for at jeg har melk til lillegutt!! [:D][:D]

Jeg er "livredd" for å måtte bevege meg ut av huset med lillegutt, i tillfelle vi ender opp med amming på turen :-P Bruker minimum 3 gulpekluter per amming, for må stoppe rennende melk i alle retninger. Håper det går seg til etterhvert.
Men heller dette enn ingen melk da. Heldigvis syns samboeren dette er hysterisk morsomt han også, så vi har noen gode lattere i løpet av dagen. Stakkars lillegutt blir jo spruta ned hvis jeg er uoppmerksom noen sekunder

Kjenner til problemet.. Jeg går med sånne melkeoppsamlere, og det glemmer jeg såklart av og til og bøyer meg.. så det fosser utover gulv, sofa,baby og diverse [:D]
Åhoi.. men er så glad jeg har mye mat til han da! [:)]

Back
Topp