Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, litt morsomt at kroppen forandres så mye under graviditeten :-D Er du førstegangsfødende?.. Jeg er(og fikk sjokk da det plutselig rant melk/væske ut fra puppene i starten av uken.. Uke 21+3(22) nå...)Jaaa :/ fekk allereie i veke 16!!visste ikkje at ein kunne få det før fødsel nærma seg en gang, så var rimelig sjokka når det plutselig kom væske frå puppane.. No må eg ha innlegg i bhane (kjem som regel ikkje noke på dagtid, men better safe than sorry!), og om natta kan det gjerne komme en del, har en tendens til at det blir litt press på brysta når eg ligge på sida.. Pluss at eg har begynt å få spreng (rekna med det er det) no siste dagane.. Og det er 4 mnd igjen..
Haha, litt morsomt at kroppen forandres så mye under graviditeten :-D Er du førstegangsfødende?.. Jeg er(og fikk sjokk da det plutselig rant melk/væske ut fra puppene i starten av uken.. Uke 21+3(22) nå...)
Man kan vel få det om det har kommet mye melk og du fryser på puppene. Jeg har bare råmelk og det renner ikke, så ungen innlegg endaDere som har fått, bruker dere innlegg i bhen?? Og er det fare for noe brystbetennelse eller den slags?