Melk i puppene?

Karroaa

Betatt av forumet
Noen av dere som har fått melk i puppene? Jeg har begynt å få litt ut når jeg presser på de ... Morsomt :-)

Nei :) For å være ærlig så håper jeg at det kommer så sent som mulig, feks rett etter fødsel :p

Jaaa :/ fekk allereie i veke 16!! :o visste ikkje at ein kunne få det før fødsel nærma seg en gang, så var rimelig sjokka når det plutselig kom væske frå puppane.. No må eg ha innlegg i bhane (kjem som regel ikkje noke på dagtid, men better safe than sorry!), og om natta kan det gjerne komme en del, har en tendens til at det blir litt press på brysta når eg ligge på sida.. Pluss at eg har begynt å få spreng (rekna med det er det) no siste dagane.. Og det er 4 mnd igjen..

Jeg har kunnet presse ut litt i hver pupp siden jeg sluttet å amme 6 år siden!! Men etter jeg ble gravid har de vært så ømme at jeg har ikke prøvd å se om jeg får ut noe.

Nei, håper ikke det kommer med det første heller :P

Jaaa :/ fekk allereie i veke 16!! :eek: visste ikkje at ein kunne få det før fødsel nærma seg en gang, så var rimelig sjokka når det plutselig kom væske frå puppane.. No må eg ha innlegg i bhane (kjem som regel ikkje noke på dagtid, men better safe than sorry!), og om natta kan det gjerne komme en del, har en tendens til at det blir litt press på brysta når eg ligge på sida.. Pluss at eg har begynt å få spreng (rekna med det er det) no siste dagane.. Og det er 4 mnd igjen..
Haha, litt morsomt at kroppen forandres så mye under graviditeten :-D Er du førstegangsfødende?.. Jeg er(og fikk sjokk da det plutselig rant melk/væske ut fra puppene i starten av uken.. Uke 21+3(22) nå...)

Det begynte å renne hos meg før det var gått 12 uker! Det er bare flekker i bh på dagtid men på natten når jeg ligger på siden og de får press, da renner det ut fra dem.. ;)

Haha, litt morsomt at kroppen forandres så mye under graviditeten :-D Er du førstegangsfødende?.. Jeg er(og fikk sjokk da det plutselig rant melk/væske ut fra puppene i starten av uken.. Uke 21+3(22) nå...)

Hehe, ja :) er førstegangsfødande :) var litt av en overraskelse ja, hadde ikkje tenkt tanken om at det var mulig engang :o eg er i veke 23+ no :)

Dere som har fått, bruker dere innlegg i bhen?? Og er det fare for noe brystbetennelse eller den slags?

Dere som har fått, bruker dere innlegg i bhen?? Og er det fare for noe brystbetennelse eller den slags?
Man kan vel få det om det har kommet mye melk og du fryser på puppene. Jeg har bare råmelk og det renner ikke, så ungen innlegg enda:)

Nei har ikke merka noe heldigvis :wacky: kom ikke ut noe før etter fødsel sist, så det gjør ikke noe om det blir sånn denne gangen også ;)

Prøvde å klemme ut bare for å se om d kom noe, kom litt blank væske,men er vel best å bare la d være:) har hatt "melkespreng" siden starten av sv.skapet,blir vel melkeku:P

Back
Topp