Melk i puppene

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Har ikke fått noen ting ennå jeg virker det som, verken lekker eller kommer noe når jeg klemmer :p vil gjerne ha melk, har skikkelig lyst til å amme.. Er 27+5 idag, er det fortsatt tidlig, kanskje ? :) når pleier det å komme ?

Jeg har heller ikke fått noe og har kjemplyst å amme! Men har hørt at ikke alle får melk før fødselen, så håper bare at jeg får etterpå i det minste...

Det har ikke noe å si om man får melk før eller ikke. Jeg fikk mye råmelk og det ble ett problem. Men tre uker etter fødselen var det tomt. Og mange får mye etter og ikke noe før osv. Så ingen grunn til bekymring.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen tegn til melk enda her heller....:dance018

Det mest vanlige som jeg har fått høre er at det kommer etter fødsel. Med førstemann kom melken litt over ett døgn etter fødselen, hadde råmelk med engang, og med andre mann kom melken et halvdøgn etter fødsel. Så dere må ikke bekymre dere, under fødsel utløses et hormon som gjør at kroppen startet å produsere melk. Så det kommer nok!

Jeg har aldri lekket melk før fødselen. Ikke mer enn en liten størknet dråpe ytterst på brystvorta ihvertfall. :p Har alltid fått masse melk etter fødselen lell. :)

I dette svangerskapet har jeg hatt bittelitt veske i puppene, men kommer ikke noe nå lenger. I mitt første svangerskap merket jeg ingenting før jeg hadde babyen i armene og melka plutselig så og si strømmet;)

Lakk ikke noe spes med første og er ikke mye å se denne gang heller. Ser det er noe tørket melk som sitter på brystvortene, men ikke mer enn det:)

Kunne klemme ut råmelk en uke før fødsel sist og hadde masse melk hele ammeperioden.

Håper det ikke har noe å si nei. For jeg har kun råmelk i den høyre puppen. :p

Sniker fra august. jeg fikk råmelk/melk rett etter/under fødselen med første. Råmelk har jeg hatt siden jeg sluttet å amme i april/mai i fjord, kan kneppe litt ut enda :)

Sniker fra august. jeg fikk råmelk/melk rett etter/under fødselen med første. Råmelk har jeg hatt siden jeg sluttet å amme i april/mai i fjord, kan kneppe litt ut enda :)
Trodde råmelk var noe en bare fikk i starten...viste ikke at en kunne gå tilbake til råmelk rett etter en var ferdig å amme. :)

Back
Topp