Melk i puppene før positiv test?

Glede¤

Betatt av forumet
Hei alle prøvere:)
Jeg er ny her og er rett og slett litt forvirra.... Vi er på den første måneden som "prøvere" :) Vi har en snart 6 årig datter fra før og ønsker oss et nytt tilskudd til vår lille familie. I snart to uker har jeg virkelig hatt ømme pupper og er trøtt,men det rareste er at jeg er helt uten PMS?! Og det pleier jeg alltid å få før mens... I dag piplet det "melk"?! ut fra begge puppene, ingen positiv test, har ikm neste fredag,altså om 5 dager... Er jeg blitt kokko eller kan jeg være gravid? Noen som har opplevd dette før?:)

Hei alle prøvere:)
Jeg er ny her og er rett og slett litt forvirra.... Vi er på den første måneden som "prøvere" :) Vi har en snart 6 årig datter fra før og ønsker oss et nytt tilskudd til vår lille familie. I snart to uker har jeg virkelig hatt ømme pupper og er trøtt,men det rareste er at jeg er helt uten PMS?! Og det pleier jeg alltid å få før mens... I dag piplet det "melk"?! ut fra begge puppene, ingen positiv test, har ikm neste fredag,altså om 5 dager... Er jeg blitt kokko eller kan jeg være gravid? Noen som har opplevd dette før?:)

Det har jeg opplevd også - da var jeg gravid :-) Er HCG hormonet som gjør at man produserer melk :-) Ta en test - Krysser fingrene for deg :-)

Det har jeg opplevd også - da var jeg gravid :) Er HCG hormonet som gjør at man produserer melk :) Ta en test - Krysser fingrene for deg :)
OjOjOj:)Så kanskje jeg ikke er kokko allikevel;) Jeg tok en til morgen i dag,men den var negativ ,kanskje litt for tidlig ute. Men, vil hcg nivået i grunn være høyt når man kan få melk? Da ville det vel slått ut på en test?

Jeg har hatt melk i brystene hele dette året, etter som vi har mistet og kroppen har vært gravid en del ganger nå, så vil liksom ikke det med melka gi seg.

Jeg opplevde det samme sist gang jeg var gravid. G-testen slo ikke ut før noen dager etter at jeg begynte å få "melk" i puppene, så hormonelt er det nok, men det er nok ikke bare hcg som styrer det. :)
Lykke til, håper du får positiv test om noen dager! ;)

Jeg har hatt melk siden lillesøster ble født

Tusen takk for svar,snille jenter :) Lykke til alle sammen,skal gi beskjed om et par dager hva som skjer :)

Kan ikkje førstå det.. Visst jag klemmer på brøsten så kommer det noen droparmelk hær oxå.. Men prøvar me og..
Hade en SA I MAI men jag har ikkje fått noen positiv graviditetstest siden mai mnd. Men det e lite melk hær og..

Kans
Kan ikkje førstå det.. Visst jag klemmer på brøsten så kommer det noen droparmelk hær oxå.. Men prøvar me og..
Hade en SA I MAI men jag har ikkje fått noen positiv graviditetstest siden mai mnd. Men det e lite melk hær og..
Huff da:( Er så fryktelig trist når ønsket er s¨stort... Kanskje du fortsatt har hormoner som i en graviditet?

Jeg har aldri vært gravid, men forrige PP (PP1), hvis jeg klemte på brystene (håndmelket) piplet det ut dråper, litt sånn hvitaktig væske. Jeg ble ikke gravid første PP. Her om dagen stod strålen fra brystet! Hva kan dette være??

Håper på en 2014 kjærlighetsbaby<3

PP1: 33, september
PP2: ?, oktober

Opp :P

Håper på en 2014 kjærlighetsbaby<3

PP1: 33, september
PP2: ?, oktober

Back
Topp