Melk i puppen!

Ra2

Glad i forumet
Her begynner det å komme litt melk i puppene! Flere??

Oh yeah=p Fikk sjokk igår da det pippla non stop=p Hehe. Måtte til slutt ta engangsbruk av ammeinnlegg inni=p

Nei, har ikke merket noe til det...

Fikk det ikke på forhånd sist heller, men det var på plass etter fødselen :)

Jeg hadde melk veldig tidlig jeg...... Sånn ca en uke etter at jeg tok testen(Uke 9).
Men det renner heldigvis ikke. Jeg er sånn skikkelig melke-ku etter at babyen kommer ut, så melken får bare vente :P

Jeg fikk melk i puppene med engang igjen jeg ble gravid igjen,men den er vekke no :)
Jeg sluttet å amme i februar så det er sikkert derfor jeg fikk det så tidlig :)

Hehe Whaaaaaaat ??? Melk nå ?? Trodde ikke man fikk det før man fikk barnet jeg, der ser dere hvor grønn jeg er... Hvordan fant du ut det forresten ? *flau* :D

melk så tidlig?? er ikke det noe som settes igang etter fødsel? nå ble jeg forvirra gitt!

Elin.a skrev:
melk så tidlig?? er ikke det noe som settes igang etter fødsel? nå ble jeg forvirra gitt!

Det har du vel forsåvidt rett i også. Væsken som produseres i brystene er en forløper til råmelken som er babyens oppstartsmelk. Med mindre man fortsatt ammer forrigemann da:-) Den ordentlige melkeproduksjonen starter ikke før morkaken har løsnet, og alle hormonene den er med på å produsere blir borte. Råmelken produseres til den ordentlige melkeproduksjonen er i gang, sånn at man ikke får "brukt opp" råmelken på lekkende bryster:-) Men det kan lekke ganske mye av denne væsken i svangerskapet, sånn at noen (bla jeg i mine tre første svskap) må bruke amneinnlegg el, for å unngå våte flekker på klærne.. Temmelig plagsomt til tider. Nå i de to siste svskap har jeg ikke merket noe til det i det hele tatt.

Back
Topp