Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Velkommen ja![:D]
Stemmer det som mamma84 sier.. det er veldig individuellt når en får melk, og når brystene vokser mest, men det finner du ut av, vettu..
Hei Mitus:)
Det er som det blir sagt her veldig forskjellig hva tid du begynner å produsere melk. Jeg var veldig tidlig med det. Jeg merket tidlig i svangerskapet at brystene hadde vokset og allerede etter uke 20 kom der råmelk eller hva det nå er ut av brystene mine. Jeg må gå med ammeinnlegg hele tiden. Til og med sove med det så du må bare håpe at det tar litt tid før du merker noe:) Jeg er forresten i uke 32 så jeg har litt tid igjen også.
Jeg er i uke 13(i dag), og puppene mine forandret seg med en gang. Nå er de giga store, tunge og vonde. det er noe "kliss" på dem også, men ikke melk enda. Svigerinna mi fikk melk allerede etter 2 mnd.
heisann.. jeg har nå gått med ordentlig melk ca i 14 dager og må pompe meg pga melkespreng...er ordentlig melk også for denne her er helt oransje..
legen min ble nesten skremt da han fikk se det..han trodde faktisk ikke på meg.
nå har jeg termin om ikke lenge..er ventet fra den 2- til den 18 september..
Hå, hå! Puppene mine begynte å vokse nesten med èn gang! Brystvortene var veldig såre den første måneden, kombinert med veldig ømme brystkjertler. Og puppene har blitt gradvis større siden jeg var ca. 4 uker på vei. Har vokst ut av 80 DD og er over på 80 F (og er kun 12 1/2 uke på vei). Rene jura-tiden!! [:D]