Melk i brystene

ClairDeLune

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2016
Jeg er 4 uker på vei, fikk to streker nyttårsaften og jeg har allerede startet melkeproduksjon! Jeg blir sprø! Fortsetter det sånn begynner jeg vel å lekke snart! Sist svangerskap hadde jeg ikke antydning til melk før dagen etter barnet ble født! :smiley-angelic006

Noen som har vært borti det samme? Det er ikke bare ømme bryster, men akkurat slik stikking som kommer av utdrivningsrefleksen:oops:

Jeg har melk i brystene enda siden forrige fødsel i desember 2012 ;)

Har også hatt slik stikking som jeg hadde da jeg ammet, altså utdrivningseffekten.
Jeg begynte ganske tidlig å lekke melk sist jeg gikk gravid. Håper ikke det blir enda tidligere nå :p

Oi! Jeg ante ikke at det går an så tidlig jeg :P Trodde ikke det kom før fødsel. Spennende saker! ;)

Har hatt melk nå og da siden ammeslutt i 2014, men ikke sånn at det sprenger liksom :happy:
Jeg fødte også desember 2012 foresten :love017
Så artig at du også har desember barn. Jeg fikk 21 desember. Hadde egentlig termin 4 januar,så jeg var i januarforumet :)har kjent stikning i brystene jeg også, men håper ikke det betyr lekkasje :o

:laughing002:laughing002:laughing002
Så artig at du også har desember barn. Jeg fikk 21 desember. Hadde egentlig termin 4 januar,så jeg var i januarforumet :)har kjent stikning i brystene jeg også, men håper ikke det betyr lekkasje :eek:

Jeg fikk 20. Desember:)
Du er heller ikke på desember 12-gruppen på Facebook da sikkert? De vet allerede om graviditeten min:smiley-angelic006:laughing002

Jeg ammer enda, så har ikke merket noe med brystene denne gangen :) Men et godt tegn at du allerede produserer melk da! Da kommer sikkert ammingen til å gå smertefritt (vel..nesten) :D

:laughing002:laughing002:laughing002

Jeg fikk 20. Desember:)
Du er heller ikke på desember 12-gruppen på Facebook da sikkert? De vet allerede om graviditeten min:smiley-angelic006:laughing002
Nei var ikke på Facebook gruppa siden jeg hadde termin i Januar.
Ble ett litt overraskende KS som jeg fikk vite om dagen før :)

Back
Topp